  • 1. Data: 2016-08-27 14:03:21
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    To ja się podepnę. Pompy ciepła dzielą się też na te trój fazowe i te
    jedno fazowe. Jeden sprzedawca zasugerował żeby brać zawsze te 400V
    (swoją drogą innych nie miał). Ja rozumiem że rozruch takiego urządzenia
    jest płynniejszy, ale dla niektórych PC często do mocy cieplnej ~8kW nie
    ma wyboru i takie są tylko 230V. Maksymalny pobór prądu takiego
    urządzenia producent podaje na 2,8kW. Dodatkowo wszystkie teraz już
    chyba robią ze sprężarką inwerterową więc ma to aż takie znaczenie nadal?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-08-27 21:27:11
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-08-27 o 14:03, Mateusz Bogusz pisze:
> [...]
    > urządzenia producent podaje na 2,8kW. Dodatkowo wszystkie teraz już
    > chyba robią ze sprężarką inwerterową więc ma to aż takie znaczenie nadal?

    Kup 13kW i podgrzewaj wodę do kąpieli. Ekonomiczna rewelacja.

    P.P.