  • 1. Data: 2010-05-22 20:56:55
    Temat: PC jako zestaw głośnomówiący dla "komórki"
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szukam programu, umożliwiającego używanie komputera z systemem Windows
    (XP/Vista/Win7) jako zestawu głośnomówiącego, po jego sparowaniu z telefonem
    komórkowym via BT.

    Zestaw "minimalny" - komputer PC ściąga z telefonu listę adresową i
    pokazuje, kto dzwoni (tak jak np. program CLIP dla modemów analogowych).

    Pytanie pomocnicze: kojarzy ktoś taki program na Windows Mobile? (dla PDA)

  • 2. Data: 2010-05-22 21:03:00
    Temat: Re: PC jako zestaw głośnomówiący dla "komórki"
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-22 22:56, Adam pisze:
> [...]
    >
    > Zestaw "minimalny" - komputer PC ściąga z telefonu listę adresową i
    > pokazuje, kto dzwoni (tak jak np. program CLIP dla modemów analogowych).

    A sam telefon nie pokazuje kto dzwoni, czy kto dzwonił?

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-05-22 21:22:33
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >A sam telefon nie pokazuje kto dzwoni, czy kto dzwonił?

    Ale co to ma do tematu pytania ???

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 4. Data: 2010-05-22 21:34:42
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 22 maja 2010 23:22, Adam pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ale co to ma do tematu pytania ???

    Nie koniecznie musi paść odpowiedź na Twoje pytanie. To nie jest
    informacja techniczna, bezpłatna. Mnie np też ciekawi do czego to
    potrzebne i też to aby komp robił za głośnik i mikrofon.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-05-22 21:48:29
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > informacja techniczna, bezpłatna. Mnie np też ciekawi do czego to
    > potrzebne i też to aby komp robił za głośnik i mikrofon.

    Pytał kolega o ograniczonej możliwości poruszania się i z problemami ze
    wzrokiem. Dla niego jest istotne, aby móc przeczytać duże znaki.

    Pytanie o podobny program na Windows Mobile było już ode mnie ;)

    Adam.

  • 6. Data: 2010-05-22 22:22:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-22 23:48, Adam pisze:

> [...]
    > wzrokiem. Dla niego jest istotne, aby móc przeczytać duże znaki.
    >
    > Pytanie o podobny program na Windows Mobile było już ode mnie ;)

    Telefon chyba cicho nie dzwoni, poza tym każdy telefon ma jakiś tam
    programik na komputer i korzysta się z tego przez kabel USB albo
    Bluetooth. Można w nich pisać i odczytywać sms-y, zobaczyć kto dzwonił,
    tworzyć mms-y itd.
    Polecam program PC Suite.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-05-22 22:32:50
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 22 May 2010 23:48:29 +0200, "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Pytał kolega o ograniczonej możliwości poruszania się i z problemami ze
    >wzrokiem. Dla niego jest istotne, aby móc przeczytać duże znaki.
    Powiem jak to jest z SE G900 + MyPhoneExplorer + Windows 7

    MPE jest programikiem do SE i jedną z jego możliwości jest to, że jak
    ktoś dzwoni, to wyświetla monit na ekranie komputera z informacją kto
    dzwoni i czy odebrać - wada - nie jest to za duże okienko i jest
    niekonfigurowalne.

    W Windows 7 robienie komputera za zestaw słuchawkowy jest wbudowane.
    Problem jest tylko taki, że ten zestaw zawsze odbiera połączenia,
    niezależnie co ustawię w telefonie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2010-05-22 23:03:36
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 23 maja 2010 00:22, Animka pisze:
> [...]
    > programik na komputer i korzysta się z tego przez kabel USB albo
    > Bluetooth. Można w nich pisać i odczytywać sms-y, zobaczyć kto dzwonił,

    Ale już za pomocą PC Suite nie da się gadać do komputera zamiast do
    telefonu :)

  • 9. Data: 2010-05-22 23:04:49
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 23 maja 2010 00:32, Grzegorz Krukowski pisze:

    > W Windows 7 robienie komputera za zestaw słuchawkowy jest wbudowane.

    A jak to się nazywa?

    > Problem jest tylko taki, że ten zestaw zawsze odbiera połączenia,
    > niezależnie co ustawię w telefonie.

    Co to znaczy zawsze odbiera połączenia?

  • 10. Data: 2010-05-22 23:33:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 01:04:49 +0200, Piotr M napisał(a):

    > A jak to się nazywa?

    We właściwościach urządzenia BT (sparowanego i włączonego): Słuchaj dźwięku
    z urządzenia telefon (nazwa_telefonu) przez głośniki tego komputera i druga
    opcja: Użyj tego komputera jako zestawu słuchawkowego lub aparatu
    telefonicznego dla połączeń wykonywanych przez telefon (nazwa_telefonu)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."