  • 1. Data: 2011-03-28 01:17:57
    Temat: PCBCART - ktoś korzysta ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    ...bo się właśnie przymierzam do nabicia kiesy Chińczykom, ale nie mam z
    nimi doświadczenia :)
    Oczywiście z konieczności, bo potrzebne będzie PCB 6 warstwowe, a "u nasz w
    Polszcze" to i ceny jakieś z Księżyca i chyba jakość nie teges...
    Więc mam takie pytanie techniczne - jak to wygląda najkorzystniej w temacie
    transportu ? Czym przesyłać ?
    W opcji "nie chcemy za bardzo czekać", bo jak już pójdzie seria 1000 szt, no
    to się nie pali, może być wolniej.

    Każda porada mile widziana, nie tylko w temacie transportowym :)

  • 2. Data: 2011-03-28 03:14:10
    Temat: Re: PCBCART - ktoś korzysta ?
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > ...bo się właśnie przymierzam do nabicia kiesy Chińczykom, ale nie mam z
    > nimi doświadczenia :)

    Bardzo przyzwoita firma. Zero odpadów.
    terminowo, solidnie, połowa ceny polskich firm. Pełen profesjonalizm.

  • 3. Data: 2011-03-28 12:01:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-28 03:17, sundayman wrote:
    > Każda porada mile widziana, nie tylko w temacie transportowym :)

    BTW, gdzie się teraz robi prototypowe ilości dwustronnych płytek z
    metalizacją. Priorytetem jest czas wykonania + dostawy. Najchętniej
    jakaś firma z DC, ale oczywiście nie jest to wymaganie konieczne.

    Przepraszam za trywialne pytanie ale miałem 10++ lat przerwy w aktywnej
    działalności elektronicznej i nie chciałbym od nowa odkrywać Ameryki.
    A potrzebuję na szybko zrobić kilka projektów.

    Piotrek

  • 4. Data: 2011-03-28 12:35:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotrek,

    Monday, March 28, 2011, 2:01:58 PM, you wrote:

> [...]

    > działalności elektronicznej i nie chciałbym od nowa odkrywać Ameryki.
    > A potrzebuję na szybko zrobić kilka projektów.

    Powinieneś przekopać archiwum grupy - temat jest wałkowany co kilka
    miesięcy dogłębnie.

    Osobiście zamawiam prototypowe ilości na www.prototypy.com - o ile do
    jednostronnych miałem zastrzeżenia, to z dwustronnych byłem bardzo
    zadowolony.

    We wszystkich płytkarniach szybkie wykonanie i dostawa sa bardzo
    drogie. Niestety norma są terminy dwutygodniowe :( Ale wtedy jest
    tanio.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-03-28 12:39:12
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-28 14:01, Piotrek pisze:

    > BTW, gdzie się teraz robi prototypowe ilości dwustronnych płytek z
    > metalizacją. Priorytetem jest czas wykonania + dostawy. Najchętniej
    > jakaś firma z DC, ale oczywiście nie jest to wymaganie konieczne.

    Zacznij od określenia wymagań co do odstępów/szerokości ścieżek/średnicy
    otworów.
    Na początek możesz rzucić okiem na:

    www.faldruk.pl
    www.drukowane.pl
    www.prototypy.com

  • 6. Data: 2011-03-28 16:17:55
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Bardzo przyzwoita firma. Zero odpadów.
    > terminowo, solidnie, połowa ceny polskich firm. Pełen profesjonalizm.

    No tak słyszałem, ceny w kalkulatorze online zachęcające, zwłaszcza dla
    większych ilości.
    Ale - może kolega podpowie - jakim kurierem najkorzystniej ? Czy to może
    wszystko jedno ?
    Wyczytałem, że kalkulator online zawiera już cenę wysyłki - to prawda, czy
    trzeba się liczyć z jakimiś "dodatkami" ?

  • 7. Data: 2011-03-28 16:18:45
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > BTW, gdzie się teraz robi prototypowe ilości dwustronnych płytek z

    też PCBCART - listem DHL-owym $45 za przesyłkę albo taniej nawet.

  • 8. Data: 2011-03-28 18:49:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-28 14:01, Piotrek wrote:
    > BTW, gdzie się teraz robi prototypowe ilości dwustronnych płytek z
    > metalizacją. Priorytetem jest czas wykonania + dostawy. Najchętniej
    > jakaś firma z DC, ale oczywiście nie jest to wymaganie konieczne.

    Wielkie dzięki za sugestie.

    Piotrek

  • 9. Data: 2011-03-28 20:43:44
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 28/03/2011 17:17, sundayman wrote:

> [...]
    > Wyczytałem, że kalkulator online zawiera już cenę wysyłki - to prawda, czy
    > trzeba się liczyć z jakimiś "dodatkami" ?

    Kalkulator ma pozycje "transport". Wybierz sobie walute i kuriera, to Ci
    cene poda. Aha - nie wybieraj statku jako kuriera do szybkich prototypow ;-)

    Poza tym jak zaplacisz paypalem to jestes kryty.

    --
    Jerry1111

  • 10. Data: 2011-03-28 23:05:27
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 22:43, Jerry1111 pisze:

> [...]
    > ;-)
    >
    > Poza tym jak zaplacisz paypalem to jestes kryty.

    Obiło mi się o uszy, że nie da się łączyć kosztów transportu kilku
    projektów. Czy top prawda ze każda płytka skasowana będzie osobno za
    transport?

    MD