  • Data: 2020-01-23 14:53:33
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Innym pytaniem jest: po co budki, skoro teraz naprawdę każdy ma telefon
    > przy sobie. I to jest główny powód, dla którego budki się już nie przyjmą.

    Ze względów nostalgicznych. Dlatego zasugerowano autorowi stworzenie
    fundacji. Jak grupa zapaleńców zapłaci za te budki, to niech stawiają.

    > Jakieś hotele, restauracje, sklepy mogłyby udostępniać publicznie
    > aparaty, z których klient mógłby nawet bezpłatnie dzwonić (bo szkoda się
    > bawić w płatności, jeśli to jest koszt rzędu 30zł miesięcznie).

    Płatności mogą regulować obciążenie takich telefonów.

    > Jakbym miał na dole budynku sklep, gdzie byłby bezpłatny automat do
    > dzwonienia po całej Polsce, to nadal nie widzę powodu, dla którego
    > miałbym z niego korzystać.

    Bo masz komórkę, jak ogromna większość społeczeństwa. Takie budki miałyby
    sens tylko w przypadku, gdy komórka umrze.

    Obcokrajowcy też mnie nie przekonują. Jak ktoś przyjeżdża na chwilę, to
    zadzwoni w roamingu i nie zapłaci miliona monet, a jak na dłużej, to sobie
    kupi lokalnego prepaida i nie będzie uwiązany do budki...