  • Data: 2020-01-23 14:56:43
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    > Ta ustawa wpływ na trroryzm ma żaden, służy zupełnie czemu innemu.

    Ja wiem, ale fakty są takie, że ustawa istnieje.

    > W wątku obok Michał Jankowski wspomniał o telefonach na warszawskim
    > lotnisku Okęcie. Są publicznie dostępne, są za darmo (rozmowy krajowe)
    > są anonimowe.

    Tak, widziałem. Pytanie teraz, jaka jest skala i jak jest tam z
    monitoringiem (pewnie monitoring jest całkiem niezły).

    > Administracja lotniska widać ma na ten temat inny pogląd. Nie sądzę, by
    > telefony powiesili w trosce o wygodę anonimowych podkładaczy bomb, tylko
    > żeby przylatujący pasażer mógł się skontaktować z kimś na miejscu, nie
    > martwiąc się o działanie roamingu. Ja tu widzę interes społeczny.

    Może akurat na lotnisku korzyść jest większa od ryzyka?

    > Przeszło trzydzieści lat temu meksykański telekom zrobił wszystkie rozmowy
    > z budek za darmo. Nie dlatego, że taki dobry i miły, tylko dlatego, że im
    > te automaty rozwalali by ukraść monety. Widać, że nie pracowali tam idioci
    > -- zredukowali budżet na sprzęt i nie dokładali do interesu.

    Ano, ma sens. Widocznie koszty serwisu i odbierania pieniędzy były większe
    niż zyski z rozmów...