  • 1. Data: 2013-09-19 09:40:21
    Temat: PLAY dla firm - oni tak zawsze
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Grupo,

    Podpowiedzcie prosze, czy z PLAY przy przejściu można coś ugrać extra niż
    to co dają na stronie.

    Chcę przenieść abonament na firmę (wynoszę się z orange) i w PLAY wszyscy
    dają to samo - 59,99 + VAT (bo chcę z nowym aparatem i 1 GB netu).
    Strona www + telefoniczny kanał sprzedaży + czat firmowy mówią dokładnie to
    samo. Podają te same modele telefonów za 1zł.

    Da się coś więcej ugrać? Z kim rozmawiać?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-09-19 10:43:55
    Temat: Re: PLAY dla firm - oni tak zawsze
    Od: "paskuda02" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samo. Podają te same modele telefonów za 1zł.
    >
    > Da się coś więcej ugrać? Z kim rozmawiać?

    Oj dają dają :-)
    poszukaj kontaktu do doradcy np.
    http://play-dla-firm.pl

  • 3. Data: 2013-09-19 11:30:56
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 10:43:55 +0200, paskuda02 napisał(a):

    > Oj dają dają :-)
    > poszukaj kontaktu do doradcy np.
    > http://play-dla-firm.pl

    Dziękuję za link.
    Nawiązałem kontakt z doradcą, zobaczę co z tego wyjdzie :-)

    --
    Franc

  • 4. Data: 2013-09-19 12:05:01
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 19.09.2013 11:30, Franc pisze:

    > Dziękuję za link.
    > Nawiązałem kontakt z doradcą, zobaczę co z tego wyjdzie :-)

    Daj znać co z tego wyszło, jakie taryfy dają "z pod lady"

  • 5. Data: 2013-09-20 10:59:11
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 12:05:01 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Daj znać co z tego wyszło, jakie taryfy dają "z pod lady"
    Nic nie dają extra.

    Facet podał dokładnie taką samą ofertę jak strona www, infolinia czy czat.
    Od siebie dodał, że:

    "Przedstawiłem Panu ofertę specjalną, więc od razu dałem najlepsze warunki.
    Przyzna Pan, że 59,99 zł. za no limit to śmieszna cena i nie ma tu za
    bardzo co dodawać. Mamy w specjalnej formule lepsze ceny telefonów niż w
    salonie, ale to będą pewnie te same ceny co przez eshop.
    Tak czy inaczej bardzo proszę o nieporównywanie mojej usługi do sprzedaży
    przez telefon. Ja obsługuję Pana osobiście, informuję na bieżąco co się
    dzieje, pilnuję procesu przeniesienia numeru, a po sprzedaży sprawuję nad
    Panem opiekę biznesową. W telemarketingu nie ma Pan żadnej z tych rzeczy, o
    kompetencjach osób tam pracujących nie wspomnę."

    :-)

    --
    Franc

  • 6. Data: 2013-09-20 16:17:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 10:59, Franc pisze:
    > "Przedstawiłem Panu ofertę specjalną, więc od razu dałem najlepsze warunki.

    Phi... :-) Mi ładny pan dzisiaj załatwił starą taryfę na lepszych
    warunkach niż te nowe mimo że nie był "osobistym doradcą" :-)
    Z pełną odpowiedzialnością wysłałem 6 za jakość obsługi :-)

    PS. Tylko pytanie czy swoim postępowaniem zarobił sobie + czy - u
    zwierzchnika. Bo gdyby tego nie zrobił byłoby przejście na kartę. :-)

  • 7. Data: 2013-09-20 16:56:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 20 Sep 2013 16:17:33 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Phi... :-) Mi ładny pan dzisiaj załatwił starą taryfę na lepszych
    >warunkach niż te nowe mimo że nie był "osobistym doradcą" :-)
    >Z pełną odpowiedzialnością wysłałem 6 za jakość obsługi :-)

    To też żadna filozofia. Stare taryfy są dostępne w salonach do
    24.09.2013r. więc każdy wchodząc do salonu może taką umowę podpisać,
    albo przedłużyć.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-09-20 18:01:39
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

    > Stare taryfy są dostępne w salonach do 24.09.2013r.

    I po tej dacie wszystkie telefony, które od tygodni są "chwilowo
    niedostępne" nagle staną się bez problemu dostępne. Rzecz jasna, tylko z
    nową, oczywiście lepszą, taryfą ;->
    I tym razem będę siedział online i jak zapanuje na ich stronie tradycyjny
    burdel (tak jak przed Sylwestrem), to znowu "kupię" upatrzony aparat za 0
    zł. I znowu przyjdzie e-mail, potwierdzający transakcję, a po paru dniach
    następny, anulujący. Fajna zabawa, i nawet się nie kurzy ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2013-09-20 20:35:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.09.2013 18:01, JoteR pisze:

> [...]
    > po paru dniach następny, anulujący. Fajna zabawa, i nawet się nie kurzy ;->

    czy któryś z Was moze się pochwalić co "dają" bez telefonu? bo jak to
    samo co red bull, niu to niema o czym gadać

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-09-20 21:04:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 16:56, dizel pisze:
    > To też żadna filozofia. Stare taryfy są dostępne w salonach do
    > 24.09.2013r. więc każdy wchodząc do salonu może taką umowę podpisać,
    > albo przedłużyć.

    Taką informację przy mnie konsultant (dość kumaty był jak na konsultanta
    oczywiście) uzyskał jak zacząłem marudzić. Zadzwonił do góry i się
    wypytywał czy może jednak da się coś zrobić.
    Wyobrażam sobie mniej kumatego konsultanta i mniej marudzącego klienta a
    w tedy jedziemy po ofercie ze strony internetowej ;-)

    PS. Oczywiście przed całą operacją dokładnie przestudiowałem www i
    oferty dla mnie przygotowane w panelu, łącznie z kilkoma czatami z
    wirtualnymi ładnymi paniami. Nic się nie dało zrobić!!!
    Nie chce mi się sprawdzać czy na www teraz (20 wrzesień) coś się zmieniło.