  • 1. Data: 2013-02-24 18:10:50
    Temat: Packard Bell Laptop i zagwozdka
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    Hi,
    mam problem. Laptop Packard Bella nie reaguje na wlozony zasilacz. Zasilacz
    ok, kabel i wtyczka OK.

    Sytuacja wyglada tak:
    http://www.tinypic.pl/a9gvt6t89on1
    http://www.tinypic.pl/rap2lgfpjttl

    To zólte cus to widoczny kawalek obudowy gniazdka gdzie wchodzi wtyczka
    zasilacza. Czarna strzalka i czerwony kleks - tam jest 19V po podpieciu
    zasilacza, po drugiej stronie elementu SMD zaznaczonego niebieskim "kólkiem"
    juz napiecia nie ma. Oznaczenie elementu PJ906 LV. Czy to moze byc
    bezpiecznik? Jestem glupszy niz googlarka przewiduje i nie moge tego elemetu
    wyguulac.
    Pomocy....

  • 2. Data: 2013-02-24 18:15:22
    Temat: Re: Packard Bell Laptop i zagwozdka
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 24.02.2013 18:10, Janek Wlodak pisze:
> [...]
    > zasilacza, po drugiej stronie elementu SMD zaznaczonego niebieskim
    > "kólkiem" juz napiecia nie ma. Oznaczenie elementu PJ906 LV. Czy to moze

    Raczej transil i to dobrze, że na drugiej nóżce napięcie jest równe 0 :-)

  • 3. Data: 2013-02-24 19:03:39
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Zbych" <z...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Raczej transil i to dobrze, że na drugiej nóżce napięcie jest równe 0 :-)

    A o jakieś wyjasnienie mógłbym prosić? Bo brak napiecia po "drugiej stronie"
    powoduje brak napięcia dla całego lapka :(

  • 4. Data: 2013-02-24 19:17:46
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 24.02.2013 19:03, Janek Wlodak pisze:

    > "Zbych" <z...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > A o jakieś wyjasnienie mógłbym prosić? Bo brak napiecia po "drugiej
    > stronie" powoduje brak napięcia dla całego lapka :(

    Druga strona, którą mierzysz to masa zasilania, więc nie wiem czemu
    chcesz tam mieć jakieś napięcie (zwłaszcza, że robisz prawdopodobnie
    pomiar względem tej masy). Usterki szukaj w innym miejscu, albo lepiej
    zanieś laptopa do kogoś kto ma o tym pojęcie.

  • 5. Data: 2013-02-24 19:18:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Janek Wlodak pisze tak:

    > A o jakieś wyjasnienie mógłbym prosić? Bo brak napiecia po
    > "drugiej stronie" powoduje brak napięcia dla całego lapka :(

    nie widzisz że druga strona to masa laptopa? Ze ściezka idzie do śrubki
    i do blachy?

    --
    Piter

  • 6. Data: 2013-02-24 19:22:28
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > nie widzisz że druga strona to masa laptopa? Ze ściezka idzie do śrubki
    > i do blachy?

    Właśnie się przyjrzałęm przed chwilą, to faktycznie będzie transil. Niestety
    nie mam schematyu do tego lapka, pójdzie pewnie więc do kosza.

  • 7. Data: 2013-02-25 03:46:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 19:22:28 +0100, Janek Wlodak napisał(a):

    > "PiteR" <e...@f...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Właśnie się przyjrzałęm przed chwilą, to faktycznie będzie transil. Niestety
    > nie mam schematyu do tego lapka, pójdzie pewnie więc do kosza.

    Zamiast do kosza, to lepiej wyślij do mnie.:)