  • 21. Data: 2012-01-30 18:16:22
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-30 18:00, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "kogutek"<s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Też jestem za tym, bo obecnie jakość akumulatora nie często zależy od
    > nalepki go firmującej.

    Dwa kupiłem "marki" FeuVert. Jeden 6 lat, a drugi czas pokaże
    (o ile będę miał czas sprawdzić ;) ). Faktem jest, że najtańsze nie
    były, ale to już inna kwestia.

    > A dodatkowo markety np Auchan z gwarancją/
    > reklamacjami idą zwykle na rękę klientowi, czego nei można powiedzieć i
    > innych źródłach zaopatrzenia.

    To prawda - Centrę też przyjmują bez problemu. Jednak gorzej
    miałem z reklamacjami w Norauto. Nie sprawdzili mi akumulatora
    przywiezionego luzem (chyba dzień po zakupie - padła cela, rano
    prądu w nim nie "było") i kazali przyjechać samochodem, w którym
    był zamontowany. Super rozwiązanie przy -20C (albo lepiej).
    Dali później drugi (z ociąganiem) i też padł po chyba 2 tygodniach.
    Trzeci dotrzymał do wiosny - sprzedałem z samochodem :)

  • 22. Data: 2012-01-30 18:16:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 30-01-2012 o 14:56:33 kogutek <s...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > Idz do marketu i kup najtańszy. Jak zdechnie w przeciągu dwóch lat to
    > wymieniają na nowy od ręki. Ale nie bój. Nie zdychają.

    Jedyne sensowne rozwiązanie - kupiłem tak 3 różne akumulatory (34Ah, 44 i
    56 Ah) za polowę ceny "markowych" - wszystkie pracowały poprawnie dłużej
    niż 3 lata.

    Pzdr
    TG

  • 23. Data: 2012-01-30 18:36:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 14:56:33 +0100, "kogutek"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Nie
    > ma markowych akumulatorów co wytrzymają 9 lat.

    Pogadamy za rok.
    :-))

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2012-01-30 18:50:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Będzie niedoładowany cały czas??

    Jak bedzie jezdzil to bedzie doladowany, tylko to kompletnie nie ma sensu.
    No chyba, ze ktos ma studio w aucie lub lubi wozic kilogramy olowiu
    jednoczesnie wywalajac 3x wiecej kasy niz by mogl.

    sz.

  • 25. Data: 2012-01-30 18:51:14
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > Pogadamy za rok.
    > :-))

    Masz markowy akumulator co ma 8 lat? Pogratulować. Jak Ci przetrzyma jeszcze
    rok to wtedy stosunek jakości do ceny będzie taki sam jak przy najtańszych
    marketowych. Żeby okazał się lepszy musi wytrzymać jeszcze ze trzy lata a nie
    rok.

  • 26. Data: 2012-01-30 18:54:15
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

    > Tak ? Jakbys mial dajmy na to takie Tico i gdyby bylo miejsce to wlozylbys
    > tam taki np. 95Ah ?:)
    >
    > sz

    Jak by się zmieścił i był w cenie Ticowskiego to dlaczego nie.

  • 27. Data: 2012-01-30 19:37:37
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-30 16:22, szufla pisze:

    > Tak ? Jakbys mial dajmy na to takie Tico i gdyby bylo miejsce to wlozylbys
    > tam taki np. 95Ah ?:)
    >
    > sz

    Jaki problem ??
    Znajomy w czasach świetności poprzedniego ustroju miał w malarze
    wsadzone w schowek z przodu 120Ah z ciężarówki ;)

    Zdechło mu ładowanie - z Nasielska dojechał do Nowego Dworu
    Mazowieckiego, z powrotem do Nasielska i jeszcze następnego dnia
    spokojnie do roboty :D

    Pozdrawiam !

  • 28. Data: 2012-01-30 20:25:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 14:39:28 +0100, Paweł Kajak napisał(a):

    > Podpowiedzcie coś...

    Naprawde sądzisz, że inna naklejka na akumulatorze zmienia jego
    właściwości?

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2012-01-30 20:25:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 14:57:57 +0100, Paweł Kajak napisał(a):

    > W sklepie mi powiedzieli, że ma być 74. Nie znam się na tym.
    > Mój samochód ma silnik beznynowy z turbiną. Może to coś znaczy?

    Wkładaj największy na jaki Cie stać i jaki Ci wejdzie fizycznie.

    --

  • 30. Data: 2012-01-30 20:26:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 15:55:30 +0100, szufla napisał(a):

    > Kiepski pomysl.

    Dobry pomysł, a jesli ghcesz bajędy o niedoładowaniu opowiadac, to wracaj
    do podstawówki na fizyke.

    --