    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Date: Sat, 28 Jan 2012 23:03:55 +0100

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > I to ma być dowód na to, że "protestujący" pokurwieńcami nie są ?
    To co teraz było to jest pikuś.
    Jak sie korporacje transportowe wkórwią, to z miasta nie wyjedziesz
    i nie jedziesz.
    > Jakie to ma znaczenie ? Właśnie wychodzę na 40 min z mieszkania i będę jechał
    autem, jeśli
    > próbowałeś mi zasugerować napisanie tego po pijaku ...
    Nie świruj że Ty te farmazony na trzeźwo.
    Fakt że 20 dychy za litr zrobiły by luzy na ulicach, ale to że jest masa jeżdżących
    padlin, to nie
    wina paliwa. Zwłaszcza że teraz kupisz auto taniej niż w miarę dobry rower.
    A jak będzie paliwo po dwie dychy, to będziesz spał w aucie i pilnował baku.
    Pomyślałeś o tym?
    --
    Krzysiek