    From: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Date: Fri, 13 Feb 2009 14:45:37 +0100

    Eskimos wrote:

    > Bodaj 30 dni, ale jak zarejestrujesz pozniej, to glowy nie powinni
    > urwac. Ale to pewnie zalezy od widzimisie urzedasa.

    w praktyce w ogole nie musisz rejestrować i nie ma paragrafu, ktory by coś
    za taki czyn niegodny przewidywał ;)

    > Zdecydowanie od US. Masz 2 tygodnie, a pozniej mandat i nie ma zmiłuj.
    > Nawet jak sie spoznisz 1 dzien. Podejrzewam, ze to tez zalezy od
    > widzimisie urzedasa, ale z dwojga zlego to bezdyskusyjnie wolalbym
    > zadrzec z WK niz z US :)

    tu niestety racja - 14 dni na pcc (2%). Jak to sie zapłąci .. reszte mozna
    zrobić wg uznania - czyli np. nigdy ;)

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI