    Subject: Re: Partycja odzyskiwania
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Trybun <L...@j...cb>
    Date: Sat, 1 Feb 2020 18:58:28 +0100

    W dniu 01.02.2020 o 16:53, PiteR pisze:

    > a co na niej jest i jaki ma rozmiar?

    520MB, chyba nic, nie mam sposobu aby to sprawdzić. Teraz sobie
    przypominam że jak partycjonowałem go Magikiem  to nie było żadnej
    ukrytej partycji, to ten program bez mojej wiedzy musiał ją założyć..
    Pytanie tylko - po jaka cholerę.. Może na  dysku były jakieś dane
    producenta i ten program przed formatem je ulokował w konkretnym miejscu?