    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pedalarze
    Date: Sun, 20 May 2012 18:56:31 +0200

    On 2012-05-20 18:29, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jpb5k8$4h8$...@i...gazeta.pl...

    > No pewnie, przecież wiadomo, że chwilowa od średniej różni się o 20%.
    > Zwłaszcza po minutowym postoju pod czerwonym światłem....

    Nadal masz problemy ze zrozumieniem i nie wiesz co to przykład - taki
    jak ten "jadąc swoje 25-30". Tak, wyobraź sobie, że ten przykład nie
    oznacza, że moją prędkościa maksymalną jest 30 ani ile czasu i z jaką
    prędkością się poruszam. Gdy zaczniesz pojmować rzeczy elementarne
    będziemy mogli wrócić do rozmowy.

    > Tak dokładnie - Twoja.

    ROTFL :-) Chyba posklejam te parę cytatów i wyślę na PRHN.

    > No bo w czym może przeszkadzać skuter 250 ccm na drodze?

    Skuter 250cc? rozumiem, że to jedyne jakie znasz - pewien jednak jestem,
    że dostępna jest szersza ich gama :-) I nie wyjeżdżaj mi z uprawnieniami
    i motorowerami - bo nie sednem jest wymóg ich posiadania.

    > Z kontekstu jasno wynika, że chodziło motorower, tylko byłeś za głupi
    > żeby napisać poprawnie i zbyt pozbawiony jaj, żeby się przyznać do błędu.
    > Identycznie z prędkościami.

    Przestań w końcu mieszać klasyfikację wynikającą z durnego PORD. Bo nie
    ma tutaj ona żadnego znaczenia.
    Pojazd o którym pisałem to skuter, ponieważ taka jest jego konstrukcja.
    I nie ma znaczenia czy ma 50, czy 250cc - jest to nadal skuter. Czas to
    w końcu pojąć.

    > 25-30 chwilowej to jest 23-28 średniej?
    > Chyba tylko w Twoim matrixie.

    To Ci już wyjaśniłem w innym poście. Może w końcu pojmiesz.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik