  • Data: 2013-09-17 09:15:17
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-17 08:57, Maciek pisze:
    > Mnie by bylo wstyd.

    A mnie nie. Mało płacę mandatów ale zawsze (oczywiście to moja
    niesłuszna opinia ;-) ) w sytuacjach mających z bezpieczeństwem zero
    wspólnego.
    Niestety trzeba przyjmować zasady gry jakimi posługuje się przeciwnik.
    Tak. Organy państwa zasłużyły sobie na miano wroga, przeciwnika.
    Już nie są służbą, ludźmi godnymi zaufania na których pomoc można
    liczyć... To są instytucje (jak wiele innych) nastawione na zysk i
    wykonujące plany finansowe oraz wydające kasę na marketing, lobbing...
    Myślisz że to niesprawiedliwe pomówienia i sianie propagandy przez
    niewykształcony motłoch czy jednak sobie zapracowali na taką opinię?