  • 41. Data: 2012-10-03 16:45:57
    Temat: Re: Pianka .. nauka.
    Od: "wwwaldek" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pms.1349262739@news.chmurka.net...

    > A pianka nie?

    Pianka to już jest nauka, a nie nauczka.

  • 42. Data: 2012-10-03 18:16:56
    Temat: Re: Pianka .. nauczka.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wwwaldek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nauczką to jest przebicie opon, zbicie lusterka lub
    > krecha na lakierze.

    Nie - to wszystko również jest wandalizm i podpadające pod KK niszczenie
    mienia.

  • 43. Data: 2012-10-03 19:37:15
    Od: "wwwaldek" <o...@o...pl>

    > Użytkownik "wwwaldek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie - to wszystko również jest wandalizm i podpadające pod KK niszczenie
    > mienia.

    Należy dać szansę bezmózgowcowi i wytłumaczyć metodami nie podpadającymi
    pod KK. Ktoś tu napisał o wkładaniu kartki z info.

  • 44. Data: 2012-10-03 19:43:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wwwaldek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Należy dać szansę bezmózgowcowi i wytłumaczyć metodami nie podpadającymi
    > pod KK. Ktoś tu napisał o wkładaniu kartki z info.

    Dokładnie o to chodzi.
    W razie oporu - kartka przyklejona, potem pocięta kartka mocno przyklejona
    do przedniej szyby.
    Nie trzeba od razu niszczyć.

  • 45. Data: 2012-10-03 23:04:40
    Temat: Re: Pianka budwlana w wydechu
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-03 12:08, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-10-03 12:01, masti pisze:
    (ciach)
    > Spłynie wystarczająco dokładnie, da się wypłukać itd.

    To wlej sobie, nakręć film i daj na YT.
    Wg mojej wiedzy - nie da się.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 46. Data: 2012-10-03 23:07:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-03 19:43, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Dokładnie o to chodzi.
    > W razie oporu - kartka przyklejona, potem pocięta kartka mocno

    ja bym chętnie zakupił naklejki pt karny kutas za chujowe parkowanie.
    Najlepiej w formacie A4 i nacinane co 5mm, aby się ciężko odrywało.
    Co najmniej raz w tygodniu mam problemy z wyjechaniem z biura, bo
    jakiś roztargniony postawił auto akurat przed bramą. A nie chce mi
    się ciągle jeździć trawnikiem. A zanim przyjedzie straż miejska
    to roztargniony odjeżdża.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 47. Data: 2012-10-04 09:01:42
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Należy dać szansę bezmózgowcowi i wytłumaczyć metodami nie podpadającymi
    > pod KK. Ktoś tu napisał o wkładaniu kartki z info.

    Ktoś powiedział że chujów nie można zwalczać chujowymi metodami.
    Pisane kartek to taka chujowa metoda.
    Widuję często pod szkołą u dziecka tych samych buców którzy parkują zajmując
    dwa miejsca parkingowe.
    Czasem ktoś zwróci uwagę i to przewaznie grzecznie, to jeszcze buc
    napyskuje, na drugi dzień ten sam buc w identyczny sposób znów parkuje.

    Marek

  • 48. Data: 2012-10-04 09:58:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czasem ktoś zwróci uwagę i to przewaznie grzecznie, to jeszcze buc
    > napyskuje, na drugi dzień ten sam buc w identyczny sposób znów parkuje.
    Kup piankę....:)
    WOJO

  • 49. Data: 2012-10-04 11:51:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Ktoś powiedział że chujów nie można zwalczać chujowymi metodami.
    > Pisane kartek to taka chujowa metoda.

    Pisania kartek używałem jako pierwszej metody kontaktu z delikwentem. Do
    tej pory nie było potrzeby używania kolejnych metod.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 50. Data: 2012-10-04 12:01:18
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-10-04 11:51, Adam Wysocki pisze:

    > Pisania kartek używałem jako pierwszej metody kontaktu z delikwentem. Do
    > tej pory nie było potrzeby używania kolejnych metod.

    Jeśli można coś zasugerować z własnego doświadczenia.
    U nas sama kartka za wycieraczką okazała się mało skuteczna.
    Natomiast przyklejenie jej klejem o nazwie "Hermetic", na wprost oczu
    kierowcy, spełniła swoje zadanie w 100%. :-P

    Może to kwestia miejsca, (za wycieraczką kierowca "nie zauważył"), ale
    ja stawiam raczej na klej. :-)

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P