  • 1. Data: 2010-12-03 23:43:49
    Temat: Pierwsze 159 trafiają już do policji.
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://auto.dziennik.pl/artykuly/312059,zima-atakuje
    -a-policja-przesiada-sie-na-mocne-alfy-romeo.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-12-04 01:15:18
    Temat: Re: Pierwsze 159 trafiają już do policji.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 23:43:49 +0100, jerzu napisał(a):

    > http://auto.dziennik.pl/artykuly/312059,zima-atakuje
    -a-policja-przesiada-sie-na-mocne-alfy-romeo.html

    No to szybko je rozpieprzą :D

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2010-12-04 03:17:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > http://auto.dziennik.pl/artykuly/312059,zima-atakuje
    -a-policja-
    przesiada-sie-na-mocne-alfy-romeo.html

    Fajnie, że kupują takie nietypowe autka, bo Vectry i Mondeo co chwile
    denerwowały w lusterku wstecznym. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-12-04 12:06:30
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-12-04 03:17, to pisze:
    > begin jerzu

    -a-policja-
    > przesiada-sie-na-mocne-alfy-romeo.html
    >
    > Fajnie, że kupują takie nietypowe autka, bo Vectry i Mondeo co chwile
    > denerwowały w lusterku wstecznym. ;)

    Fakt, ile razy na trasie dojeżdżam o jakiejś ciemnogranatowej Vectry czy
    innego Mondeo to zwalniam, zaglądam do środka, wyprzedzam ledwo-ledwo
    patrząc co tma mają pod szybami. Parę razy już na CB dialogi prowadziłem
    z kierownikami takowych cywilek w rodzaju "Spoko kolego, ja nie misiek":)
    Ale co region to inne wynalazki: a to Meganki w okolicach Elbląga, na
    Mazurach podobno teraz Lancie. Im dziwniejsze kupują tym lepiej:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 5. Data: 2010-12-04 12:23:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-12-04 03:17, to wrote:

    > Fajnie, że kupują takie nietypowe autka, bo Vectry i Mondeo co chwile
    > denerwowały w lusterku wstecznym. ;)

    Srebrna fura z niebieskimi wstawkami i kogutami na dachu daje raczej
    jednoznaczna interpretacje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2010-12-04 13:49:56
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-12-03 23:43, jerzu pisze:
    > http://auto.dziennik.pl/artykuly/312059,zima-atakuje
    -a-policja-przesiada-sie-na-mocne-alfy-romeo.html

    Co za różnica ile mają koni, skoro i tak będą miały taką samą
    funkcję jak Cuudy i Polonezy... czyli przyczajka w krzakach
    z suszarą. Ten wideorejestrator to chyba tylko po to, żeby
    zbierać materiały do filmów typu zabili go i uciekł, wzorem
    amerykańskich Cops undercover czy jakoś tak.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 7. Data: 2010-12-07 17:55:04
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale co region to inne wynalazki: a to Meganki w okolicach Elbląga, na
    > Mazurach podobno teraz Lancie. Im dziwniejsze kupują tym lepiej:)

    Elbląg już jedną megankę rozwalił, teraz dostali lancię i ponoć też już
    miała jakiś wypadek. ;) Najlepsze to było jak bodajże właśnie jedną z
    meganek spadli z rampy kolejowej na tory. :D

    --
    pzdr, Eli