  • 111. Data: 2010-02-16 09:30:41
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Feb 2010 08:36:20 +0000 (UTC), Tomek Kańka wrote:

    >Nie, po opadach śniegu i deszczu przestrzegany jest tylko jeden przepis:
    >ograniczenie predkości, za to nagminnie blokowane są skrzyżowania przez
    >tych, którzy wjechali na nie i nie mieli gdzie zjechać.

    Czyli wniosek - spadla przepustowosc na nastepnym odcinku drogi.

    >Dodatkowo zmniejsza sie "gęstość" samochodów, bo trzeba zachować odległość.

    Co powinno doprowadzic do tego ze skrzyzowania nie sa blokowane, bo
    potem przy zatrzymaniu sie "dobija" do kolejnego samochodu.

    J.

  • 112. Data: 2010-02-16 09:36:20
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a)
> [...]

    Nie, po opadach śniegu i deszczu przestrzegany jest tylko jeden przepis:
    ograniczenie predkości, za to nagminnie blokowane są skrzyżowania przez
    tych, którzy wjechali na nie i nie mieli gdzie zjechać. Dodatkowo
    zmniejsza sie "gęstość" samochodów, bo trzeba zachować odległość.

    --
    Tomek

  • 113. Data: 2010-02-16 12:53:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Znowu piłeś?

    Masz jakiś osobisty problem z tymi używkami czy jesteś tak nudny z
    definicji?
    neelix

  • 114. Data: 2010-02-16 12:54:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > skrzyżowania przez tych, którzy wjechali na nie i nie mieli gdzie
    > zjechać. Dodatkowo zmniejsza sie "gęstość" samochodów, bo trzeba

    blokowanie - swoja droga. Ale bklokowanie wynika stad, ze nie ma gdzie
    jechac, bo inni jada wolniej.
    A co do zmniejszania gestosci - uwazasz, ze kursanci w L-kach jezdza tak
    blisko siebie, jak jezdzi sie na codzien?

  • 115. Data: 2010-02-16 12:57:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:15022010.35A68394@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Acha, juz myslałem ze masz cos bardziej zawoalowanego na mysli, bo piszesz
    > o jakis kierunkowskazach przez ż itp.

    To o to chodzi??? Szybciej myślę niż piszę. Czasem odruchowo nacisnę alta.
    Czy aby nie przesadzasz?

    Wystarczy zobaczyć na jakimś rondzie.
    neelix

  • 116. Data: 2010-02-16 12:59:19
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2010-02-15 20:59, Budzik wrote:

    > mysle, ze nie chciałbys widziec ruchu ulicznego, gdyby wszyscy jeżdzili
    > tak, jak na egzaminie.

    Chcialbym to zobaczyc, bylo by plynnie, bez trabienia, i baardzo
    przewidywalnie. Zwiekszylaby sie nie tylko plynnosc ale i bezpieczenstwo.

    K.

  • 117. Data: 2010-02-16 13:01:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D20C43D6287Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > odebrałem to w ten sposób, ze ci ktorzy pisali o prawej chcieli troche
    > bardziej dopiec marjanowi i dodatkowo pokazac mu, ze nawet pod katem prawa
    > nie miał racji.
    > A ja swojego zdania nie zmieniam. marsjan miał prawo po swojej stronie,
    > ale
    > zachował się jak burak.
    > Oczywiscie buraka wycofuje, bo potem okazało się, iż jego zachowaniem
    > powodował brak umiejetnosci.

    No widzisz, miał odwagę się przyznać, a miszcze już chcieli go zjeść.
    Niektórzy mają odwagę nakleić zielony listek. Nazywanie kogoś burakiem musi
    mieć mocne podstawy oparte na tym, że się było i widziało. Inaczej to
    napastliwość w ocenie jest oznaką buractwa.
    neelix

  • 118. Data: 2010-02-16 13:05:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Ja w tym wątku podobnie jak Budzik nie widziałem ani jednego posta gdzie
    > ktoś sugerował jakoby kierowca SUVa miał pierwszeństwo... co nie zmienia
    > faktu że marjan pojechał źle.
    > W wątku padł bardzo fajny link z TVP Kraków, jeśli nie rozumiesz o czym
    > jest wątek to zastanów się co jest lepsze:
    > 1) jazda taka by na cyklu przejechało 10-15 aut, model kierowcy SUVa
    > 2) egzekwowanie swoich praw za wszelka cene i zmniejszenie przepustowości
    > skrzyżowania kilkukrotnie

    Nie ma złotego i jedynego środka.

    > A teraz pytanie ekstra, bo przyznam że jak Ciebie czytam to w każdym
    > poście piszesz coś sensownego i skrajnie głupiego zarazem. Co należy robić
    > ze szkodliwymi przepisami?

    Naprawić. W każdym razie nie dodawać nowych szkodników.

    > Wedle przepisów nie włączając swiateł zagrażasz bezpieczeństwu ruchu
    > drogowego... czym się róznisz od kierowcy SUVa? Ty wiesz, że łamiesz prawo
    > i stwarzasz zagrożenie, on może i nie wiedział, ale załóżmy że zrobił to z
    > premedytacją. Kto dał Ci prawo do oceniania i wybierania sobie które
    > przepisy będziesz stosował, oraz dlaczego reszta kirowców takim prawem nie
    > dysponuje?

    To teraz ja powinienem zapytać co palisz, bo masz zwidy, a po nich jakieś
    absurdalne wnioski. Moze Ci się z pasami pomyliło???
    neelix

  • 119. Data: 2010-02-16 13:07:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > W wątku padł bardzo fajny link z TVP Kraków,

    Nie chciało się otworzyć więc nie skomentuję.
    neelix

  • 120. Data: 2010-02-16 13:16:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D20D46A693EAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik to t...@a...xyz ...

    > ale dopóki sie nie nauczy - musiał jechac tak, jak jechał. Taka smutna
    > prawda.

    To raczej ten z suva nie umiał zmieniać i nawet nie próbował, bo marjan
    chociaż próbował. Pytanie tylko czy musiał już, ale mnie tam nie było więc
    nie wiem. Miał prawo zająć dowolny pas i mial pierwszeństwo. Wkurza mnie
    notoryczne szukanie współwinnego i zwalanie na niego winy. Nawet do sądu nie
    można mieć zaufania. Mnie jak palant nota bene w bmw z rej. WE przystawił
    pod blokiem to nawet straży nie wołałem. Przystawił mnie wieczorem, a
    odjechał po południu. Fakt, że stałem między budynkiem a śmietnikiem, ale
    musiał mnie widzieć. No i teren osiedlowy.
    neelix