  • 21. Data: 2009-10-02 10:01:21
    Temat: Re: Pierwszy motocykl
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3ba6406d-2350-4242-a05f-163d6a014097@b2g2000yqi
    .googlegroups.com...
    On 30 Wrz, 22:05, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Cebra powinna być bardziej przyjazna i użyteczna, bo to 4-suw,

    ale to motocykl wyscigowy

    > a oidp to ma to 125 wypisane na owiewkach.

    mozna domalowac przecinek;)

    Zdecydowanie TZR. Odpada problem prawny, lzejsze, mniejsze, latwiejsze
    do opanowania. Zawsze potem mozna zmienic na wiekszy.

    Ani Yamaha nie jest mniejsza ani dużo lżejsza (2 kg różnicy), jedynie odpada
    aspekt prawny,
    http://www.motocyklmania.com/motocykle.php?co=por&mo
    del=31&model2=74

    Na pewno latwiejsza w eksploatacji bedzie CBR, jest to w koncu 4suw, TZR ma
    co prawda swoj system dozowania oleju do paliwa, jednak ciagle jest to 2suw.
    Najlepiej poczekac az dziewczę skonczy 16 lat, niech zrobi A1 i kupi np
    Varadero 125, silnik V2, wygodna pozycja, zupelnie inna bajka od tych 2
    bikow ktore podała.

    --
    pzdr smoq

  • 22. Data: 2009-10-02 10:16:17
    Od: n...@s...com

    On Fri, 2 Oct 2009 12:01:21 +0200, "smoq"

    >Na pewno latwiejsza w eksploatacji bedzie CBR, jest to w koncu 4suw, TZR ma
    >co prawda swoj system dozowania oleju do paliwa, jednak ciagle jest to 2suw.

    I co w zwiazku z tym ? :)
    TZR to ten sam piec co DT. Zakladajac takie same pojemnosci to bralbym
    2T. A dolewanie litra oleju co 1tys km mozna zniesc ;)

    >Najlepiej poczekac az dziewczę skonczy 16 lat, niech zrobi A1 i kupi np
    >Varadero 125, silnik V2, wygodna pozycja, zupelnie inna bajka od tych 2
    >bikow ktore podała.

    etam, niech jezdzi. Ale na poczatek jesli siegnie nogami to bym
    poszedl w enduraka. Nie jest takie pikne jak plasticznia, ale do nauki
    styknie no i ew koszty gleb parkingowych beda niewielkie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-10-02 14:13:01
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Azazel" <a...@g...com> wrote:

    >CBR-ka będzie zamocna, bez doświadczenia sobie nie dasz rady. TZR na pewno
    >wystarczy najlepiej zacząć od czegoś małego.

    Chinska Honda czoper;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 24. Data: 2009-10-02 14:15:03
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >pojazd zarejestrowany ma obowiazek.

    Scislej: pojazd podlegajacy obowiazkowi rejestracji, co nie oznacza,
    ze musi byc zarejestrowany obecnie aktualnie;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 25. Data: 2009-10-02 14:52:58
    Od: n...@s...com

    On Fri, 02 Oct 2009 16:15:03 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >Scislej: pojazd podlegajacy obowiazkowi rejestracji, co nie oznacza,
    >ze musi byc zarejestrowany obecnie aktualnie;)

    A ten jak zwykle, umysl scisly i gurol. Przyjdzie, jebnie przepisem i
    wez tu czlowieku mysl zeby go zrozumiec! ;)

    pozdr
    newrom
    PS. to wyrejestrowany tez ?

  • 26. Data: 2009-10-02 16:51:01
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >A ten jak zwykle, umysl scisly i gurol. Przyjdzie, jebnie przepisem i
    >wez tu czlowieku mysl zeby go zrozumiec! ;)

    A ic, i to chyba starym zapisem przepisu;)
    Znaczy zdaje mi sie ze go nie widze w aktualnej ustawie, pisze jeno
    prosto, ze obowiazany jest posiadacz pojazdu... i telo.
    To sie wiaze z posiadaniem a nie stanem zarejestrowania.

    >PS. to wyrejestrowany tez ?

    Wyrejestrowany pojazd nie istnieje, w mysl logiki obecnych przepisow.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10