  • Data: 2016-02-08 08:12:28
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-08 o 07:27, Shrek pisze:

    > Nie żartuje. Sam mam Accorda, forum czytałem - pisali że będzie ciekła i
    > rzeczywiście. Pompa wspomagania też. Więc może i bym ci uwierzył, że
    > trafiłeś na absolutnie bezawaryjny samochód, perełka po której Niemiec
    > płakał i z oryginalnym przebiegiem 10kkm (choć z trudem). Ale tak się
    > składa, że trafiłeś na trzy, a ja również jestem posiadaczem
    > nastoletniego accorda. Więc powiem tak - trafił cię nadmiar szczęścia.
    >
    > Przejechałem nim 80 tysi i wiem co i jak się w nim sypie, znam
    > poprzedniego właściciela i wiem co w nim wymieniał. I źle nie jest
> [...]

    Może Ty nie umiesz jeździć? :-)
    Pisałem tylko o tych, które do około 150 tys były bezawaryjne.
    Ale równolegle jeździłem też Eskortem i tam nie było tak słodko.
    (skody też się psuły)
    Nie wiem ile pali ta Honda, ale chyba nie jest jakaś paliwożerna
    ani nie ma innych defektów, skoro jest w rodzinie do jeżdżenia dalej.