  • 141. Data: 2010-11-02 14:40:57
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *to* napisał(-a):

    > Denerwuje mnie za to
    > bezsensowne ograniczanie wolności w jakiejkolwiek formie.

    Wynieś się tam gdzie panuje anarchia. Ukoisz swoje skołatane nerwy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 142. Data: 2010-11-02 14:45:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl

    Prawidłowo, słowiański duch w Tobie funkcjonuje.

    > Wynieś się

    Niech się wyniosą ci, którzy mają chęć na ograniczanie tejże wolności.
    I zaczną od swojej.

  • 143. Data: 2010-11-02 15:26:58
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    xelspringer.pl

    > Czyli policjanci opierali się na wierze w kulturę

    Nie.
    Nie przekręcaj, bo ci wnioski złe wyjdą.
    Nie na wierze, a na *istniejącej* kulturze.

    Inaczej to nie zadziałałoby.

    --
    Bydlę

  • 144. Data: 2010-11-02 15:46:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 06:12, to pisze:
    > Ale gdzie jest ta zasada? Bo ja w ustawie wyraźnie widzę, że można mieć
    > 0,2 promila, a nie 0.

    No to lepiej czy gorzej?

    > A co z niebieską czapeczką? Czy nakaz jazdy w niebieskiej czapeczce
    > przeszkadzałby Ci żyć?

    Czy ktos Ci tę wódkę wlewa na siłę do gardła?

    > Blablabla. Zaostrzono już drastycznie przepisy jakiś czas temu i NIC to
    > nie dało. Napruci jeżdżą jak jeździli, za to pojawiły się trafienia
    > rowerzystów po dużym piwie, wczorajszych itp.

    Ok, niech Ci będzie.
    Niech podniosą granicę do 2 promili dla Polaka to w sam raz, a i problem
    statystyki nie będzie Cię drażnił.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 145. Data: 2010-11-02 15:47:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 06:13, to pisze:
    > Ja nie mam żadnego problemu z alkoholem, jak dla mnie mógłby nie istnieć,
    > bo za nim nie przepadam. Na wsi też nie mieszkam. Denerwuje mnie za to
    > bezsensowne ograniczanie wolności w jakiejkolwiek formie.

    No tak. Wychodzi na to, że ów ograniczenie najbardziej przeszkadza
    ortodoksyjnym abstynentom....

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 146. Data: 2010-11-02 15:55:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 09:02, Artur Maśląg pisze:
    > No właśnie problem - przynajmniej dla mnie i przynajmniej dla części
    > moich znajomych. Czy te 2-3h wystarczą, czy też trzeba drżeć na
    > okoliczność możliwej kontroli? Można się napić piwa przy grillu
    > i wrócić później jak człowiek do domu, czy nie? Ja w Polsce wolę
    > nie ryzykować w najmniejszym stopniu - nie lubię udowadniać
    > komukolwiek, że nie jestem wielbłądem.

    Oczywiście że można. 0,5litra piwa, czy szklanka wina "ulatuje" z
    przeciętnego mężczyzny po 3 godzinach. No chyba że ważysz 30kg, albo
    jedno to jednak za mało. Ale ktoś tu coś wspomniał o degustacji i
    smakowaniu...

    > Jaki ich problem? 2-3 piwa wieczorem to jest jakiś problem? Wyżej
    > napisałeś, że po piwie wystarczy 2-3h, więc jakim cudem te 2-3 piwa
    > mogą być rano problemem (bądź powinny takim być?

    No skoro rano jesteś trzeźwy, to co Ci przeszkadza limit 0.2?

    No to chyba też dobrze, czy nie?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 147. Data: 2010-11-02 16:24:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-01 20:28, Jakub Witkowski wrote:

    > I tak nic nie przebije dowodzenia tezy Clarksonem, więc po się wysilać :)

    Gdyby byla potrzebna pomoc, moge przetlumaczyc ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 148. Data: 2010-11-02 17:00:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    xelspringer.pl
    *Bydlę* napisał(-a):

    > Nie.
    > Nie przekręcaj, bo ci wnioski złe wyjdą.
    > Nie na wierze, a na *istniejącej* kulturze.

    Nie przekręcam. Wiara to nie dowód.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 149. Data: 2010-11-02 17:07:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

    > Niech się wyniosą ci, którzy mają chęć na ograniczanie tejże wolności.
    > I zaczną od swojej.

    Też powninieneś nad pomyśleć. Chyba znajdziesz sobie miejsce.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 150. Data: 2010-11-02 18:03:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-02 15:55, DoQ pisze:
    (...)
    > Oczywiście że można. 0,5litra piwa, czy szklanka wina "ulatuje" z
    > przeciętnego mężczyzny po 3 godzinach.

    Rzecz w tym, że wcale nie jestem o tym taki przekonany w zakresie
    pomiaru, a jak odpowiem uczciwie na pytanie czy coś piłem, to
    zacznie się np. głupawa dyskusja, albo będę zmuszony poczekać
    na drugi pomiar, bo miałem np. 0,12. A nuż mi się nazbiera więcej
    - przecież to oczywiste, że nie wypiłem lekkiego piwa na grillu,
    tylko 4 strongi, bądź pół flaszki z kolegą zapiłem piwem by lepiej
    wyglądało.

    > No chyba że ważysz 30kg, albo
    > jedno to jednak za mało. Ale ktoś tu coś wspomniał o degustacji i
    > smakowaniu...

    Nieistotne.

    > No skoro rano jesteś trzeźwy, to co Ci przeszkadza limit 0.2?

    No, jestem trzeźwy. Policjant zobaczy 0,11 i czekam na kolejne
    'dmuchanko'.

    > No to chyba też dobrze, czy nie?

    Nie - takie podejście świadczy o tym, że jednak te 0,2%% można
    spokojnie podnieść, a gadanie o pijanych na drogach to temat zastępczy.
    Zresztą widać to w czasie 'trzeźwego' poranka - policja nie kontroluje
    jak leci, tylko najwyraźniej dobiera kontrolowanych wg klucza.
    Podobnie jak teraz przy akcji 'Znicz'. Podobnie będzie ze sprawcami
    wypadków - będą 'trzeźwi', albo powyżej promila. Pokaż mi tych z ~0,5%%.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.