  • 211. Data: 2010-11-09 11:43:42
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/ib9gfr$qr2$1@cougar.a
    xelspringer.pl
    *Bydlę* napisał(-a):

    > I błąd. Wydałęm ci, bo wiedziałem, że je wykonasz.
    > Dlaczego? Bo ci je wydałem, a byłem w prawie.

    No i się oszukałeś. Z przyczyn obojętnych, np. niezależnych ode mnie nie
    wykonałem. Ale Ty tkwisz w błędnym przekonaniu, że stało się inaczej.
    Skutek tego jest taki, że nieświadomie, ale twierdzisz nieprawdę.

    > Bo polecenia były wykonywane.

    Nie wiadomo. Nie ma na to dowodów. Tak samo jak nie ma(?) dowdów na to
    że nie były wykonywane.

    > To twoja teza.
    > Odmienna od faktów.

    Natomiast Ty nie wiedzieć czemu przyjmujesz to jak aksjomat albo inny
    dogmat. A jeśli tak, to wszystko OK i w zasadzie nie ma o czym
    duskutować.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 212. Data: 2010-11-14 17:22:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-09 11:43:42 +0100, "Big Jack" <a...@b...zz> said:

    > No i się oszukałeś.

    Nie.
    Hint: kluczowa jest kultura - ty ją wyrzucasz z równania i dlatego
    wynik ci nie wyjdzie nigdy.
    Tak się zawsze dzieje, gdy się świadomie robi fałszywe zalożenia, a ty
    zakładasz fałszywie, że to, co się działo idziałało, nie istniało.

    Musisz pojeść tej soli ze swej beczki i da bóg, że kiedyś zrozumiesz.

    --
    Bydlę

  • 213. Data: 2010-11-23 21:33:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Bydlę* napisał(-a):

    > Nie.
    > Hint: kluczowa jest kultura - ty ją wyrzucasz z równania i dlatego
    > wynik ci nie wyjdzie nigdy.

    Ehhhhh, niereformowalny jesteś jak wielka płyta. Ja Ci mówię, że czegoś
    nie zrobiłem (z obiektywnego braku możliwości), Ty mi wmawiasz, że
    wbrew stanowi faktycznemu zrobiłem ("bo kultura").

    > Tak się zawsze dzieje, gdy się świadomie robi fałszywe zalożenia, a ty
    > zakładasz fałszywie, że to, co się działo idziałało, nie istniało.

    Nie, ja nie wykluczam istnienia innych okoliczności uniemożliwiających
    wykonanie tego co było do wykonania, a co Ty jesteś łaskaw z maniackim
    uporem pomijać, a do czego "kultura" ma tyle, co świnka morska do morza.
    I to jest to, czego brakuje w Twoim równaniu. I jeszcze brakuje ludzkiej
    ułomności i złośliwości, elementów losowych. I dlatego wynik u Ciebie
    jest sterowany przez z góry przyjęte założenia, nie dopuszczające innych
    okoliczności i z tą kulturą kręcisz się w kółko jak gówno w przeręblu.

    > Musisz pojeść tej soli ze swej beczki i da bóg, że kiedyś zrozumiesz.

    Natomiast Ty musisz pić więcej wina. Hint: Zagłoba z "Przygód Pana
    Michała". I nie powołuj się na jakiegoś boga skoro zdeklarowałeś się
    jako niewierzący.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675