  • 21. Data: 2010-10-30 08:35:22
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin andrzej

    > Ja nawet gdybym tydzień nie spał to bezsensu jazdy na trzeźwo nie
    > udowadniałbym nawet przy pomocy niebieskiej czapeczki.

    A teraz się wyspałeś? Chyba nie, skoro wypisujesz takie głupoty.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-10-30 09:13:35
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    DoQ napisał:

    > To ze jestes tłusty i przerośnięty ma świadczyć o doskonałym refleksie
    > po uzupełnieniu stanu do 0.2 promila?

    Chyba zbytni skrót myślowy zastosowałem - a dodatkowo ja nie pisałem
    personalnie, tylko o omawianym opoju.

    --
    Becer

  • 23. Data: 2010-10-30 10:06:45
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > begin andrzej

    > A teraz się wyspałeś? Chyba nie, skoro wypisujesz takie głupoty.
    >
    > --
    > ignorance is bliss
    Tak chodzi o 0,2 promila.
    Ja nie pije ogólnie i jak wypije 1 piwko to nigdy nie jadę.
    A ta myśl naszła mnie gdy znajomi austryjacy zaprosili mnie do chińskiej
    restauracji gdzie po konsumpcji podano sakke .Oczywiście miałem też obiekcjie co
    do piwka.Koleś rozwiał moje obawy informująć ze w austri mogę wypić 3.
    Nie bronię przstepców co mają po 2 promile.
    Lecz uwazam ze jest duzo kierowców po piwku którzy mają pecha i naciągają
    statystykę.
    No bo gdyby tak rygorystycznie sprawdzić w europie to wyszło by ze jednak nie
    Polska i polacy wiedzie prym w tej dziedzinie sportu.
    pozdro.jack

  • 24. Data: 2010-10-30 10:32:04
    Od: z <z...@g...pl>

    to pisze:

    > Jeden browar wpływa znacznie mniej niż niewyspanie, zdenerwowanie, ból
    > głowy i sto innych rzeczy, przy których jazda nie jest zabroniona.

    Ototo
    Taka nap. migrena. U mnie przy obecnym przesileniu zimowym 2 godz 3 razy
    w tygodniu. Moje postrzeganie i refleks jest na poziomie wypicia flaszki
    wódki.
    Ustawodawca mi pozwala jeździć a po jednym piwie już nie. Za to lekarze
    zalecają lampkę wina i piwo przy kamicy nerkowej.
    Gdybym się stosował do tych bzdurnych przepisów to byłbym już zimnym
    trupem. Ustawodawcy muszą zrozumieć że nie wszyscy są debilami i
    przestać doić bezczelnie kasę. A jak już się debil trafi to mu się nie
    daje prawa jazdy a nawet zamyka w szpitalu.
    Wiem pogląd nie poprawny politycznie. Zamiast ładu i porządku na topie
    jest socjalistyczna opiekuńczość.

  • 25. Data: 2010-10-30 10:44:43
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-29 20:53, jack pisze:
    > Czy ktoś wytłumaczy fenomen??
    > Polaka- kraj europejski norma 2 promile[oczywiście nie dotyczny posłów i policji]
    > Austria -kraj europejski norm 6 promili.
    > To tak apropo akcji znicz i rekordu pijanych kierowców.
    > pozdro.jack

    To miała być, jak mniemałem, jedyna dobra rzecz po wejściu do UE.
    I też się przeliczyłem.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 26. Data: 2010-10-30 10:46:58
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale zastanów się. Czy naprawdę KONIECZNIE trzeba pić alkohol przed jazdą?
    > Dla zdrowego człowieka, odmówienie sobie używki piwa,wina,trawy,dopalacza
    > etc. nie staje sie życiową porażką.

    Uwazasz, ze lampka wina czy piwo do obiadu jest uzywka?
    Jesli zjem sobotni/niedzielny obiad w knajpie i chce przezyc pelnie
    kulinarnych uniesien musze wypic lampke wytrawnego wina czy kufel piwa. Jak
    po takim objedzie mam wrocic do domu?

    --
    Picasso

  • 27. Data: 2010-10-30 11:52:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-30 10:46, P_ablo wrote:

> [...]
    > kulinarnych uniesien musze wypic lampke wytrawnego wina czy kufel piwa.
    > Jak po takim objedzie mam wrocic do domu?

    Po pelni kulinarnych uniesien mozna sie kontemplacyjnie przespacerowac
    albo wziac taksowke. Kierowca powinien dbac o jak najlepszy stan zmyslow
    odpowiedzialnych za refleks i motoryke, niezbednych w tak nerwowym i
    nieprzewidywalnym srodowisku jak polskie drogi, a alkohol dziala raczej
    w przeciwnym kierunku i moze mu zabrac ulamki sekund potrzebne do
    unikniecia nieszczescia.

    Proponuje ten jakze na miejscu,a kumaty felieton Clarksona:

    "At home, I have a pair of Sega Rally arcade machines on which two
    people can race a Lancia Delta Integrale or a Toyota Celica GT4 on a
    choice of rally circuits. (..) If I have a go after drinking just on
    small glass of wine, I can't even get close to my best score. I'm way
    off, sometimes by as much as two tenths.

    It's odd. Drinking one small glass of wine does not make me feel
    different in any way. I can touch my nose, get all the way through
    'Peter Piper' and balance on one foot easily. Even our fanatically bossy
    government agrees. But the Sega experiment shows that even a pipette of
    booze affects, noticeably, the reactions of a fully grown, sixteen-stone
    man."

    http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarkson/clarkson-d
    rinking-2009-04-20

    Jeszcze jestem w stanie zrozumiec kontrowersje zwiazane z tym ze ktos
    w rejonie tego 0.2 jest "wczorajszy" i nie mial swiadomosci tego (a
    wystarcza 3 piwka wieczorem i poranny wyjazd do pracy), ale wlewka z
    premedytacja to pewna nonszelancja.

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2010-10-30 11:55:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-30 10:46, P_ablo wrote:

> [...]

    nieprzewidywalnym srodowisku jak polskie drogi, a alkohol dziala raczej
    w przeciwnym kierunku i moze mu zabrac ulamki sekund potrzebne do
    unikniecia nieszczescia. Szczegolnie ze jesli jestesmy przy jedzeniu,
    suty posilek i tak wystarczajaco wprowadza w blogi i senny nastroj
    i nie jest to najlepszy przyjaciel kierowcy.

  • 29. Data: 2010-10-30 12:51:56
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-29 20:53:22 +0200, "jack" <j...@v...pl> said:

    > Czy ktoś wytłumaczy fenomen??(ciach bzdury i brednie)

    Mogę jednym wyrazem?

    Kultura.

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2010-10-30 14:53:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-30 07:44, to pisze:

    > Ale zastanów się. Czy naprawdę KONIECZNIE trzeba opierać się jeździe w
    > niebieskiej czapeczce? Dla zdrowego człowieka założenie niebieskiej
    > czapeczki nie staje się życiową porażką.

    Ale zastanów się jeszcze raz czy naprawde nie jestes w stanie wytrzymać
    bez alkoholu?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com