  • 61. Data: 2010-10-31 12:43:37
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-31 02:54, to pisze:

    > Czyli ile? To naprawdę wyjątkowo perfidny próg, bo niektórym wystarczy na
    > jedno piwo, a innym nie. Kusi, żeby jednak browarka sobie nie odmówić, a

    No wiec zapytalem Cię pare postów wcześniej jak zamierzasz badać komu
    szkodzi komu nie?

    > potem może być problem. Jaki cel przyświecał ustawodawcy? Przypadkowe
    > trafienia lżejszych, wolniej trawiących czy wczorajszych?

    Cel jest prosty, kierowca ma mieć krew wolną od alkoholu - to proste jak
    drut.
    ATSD jak niemal każdy lubię sobie czasem wypić, ale _nigdy_ nie przyszlo
    mi do głowy traktowanie tego zakazu jako ograniczenie swobody.
    Ale może ja akurat jakiś dziwny jestem.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 62. Data: 2010-10-31 13:00:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-30 22:59, AW pisze:

    > Powtarzasz swoje jakbyś był na odwyku.
    > Ale tu nie chodzi o to czy pić czy nie pić. Pytanie brzmi jak to jest,

    Ty zas bredzisz jakby grozila ci delirka przy zejsciu <0.2 promila.
    Co za problem wypić piwo w barze/u znajomych/etc. i jechać dopiero po
    3h? Musisz zapijać po drodze?

    > że ktoś u nas uznany za bandytę/mordercę bo ma 0,4 promila, w Austrii
    > (dla przykładu) jest obywatelem bez skazy?

    Normalnie, u nas nie wolno i tyle.
    To ze w jakiejs kulturze mozesz dmuchac i ożenić się z 12-13 latką ma
    automatycznie oznaczać, że w Polsce ten proceder powinien być dozwolony?
    Pedofile już zacierają rączki...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 63. Data: 2010-10-31 13:03:28
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia DoQ dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    > przyszlo mi do głowy traktowanie tego zakazu jako ograniczenie
    > swobody. Ale może ja akurat jakiś dziwny jestem.

    Ten próg 0,02 to jest dla tych, którzy są zmuszeni pić syrop na kaszel lub
    uwielbiają jeść jabłka - i tak należy to traktować - nie, żeby móc pić przed
    jazdą (wino, piwo, wódke, cokolwiek innego z alkoholem), a by nie mieć
    odebranego prawka z powodu normalnego życia. Bo picie alkoholu dla
    niektórych nie należy do normalności.

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 64. Data: 2010-10-31 13:39:35
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-10-31 13:03, JoAsienka pisze:

> [...]
    > nie mieć odebranego prawka z powodu normalnego życia. Bo picie alkoholu
    > dla niektórych nie należy do normalności.

    A dla niektórych browar na spotkaniu z kumplami należy. Problemem nie
    jest, że muszę się napić przed jazdą (bo nie przyszłoby mi to do głowy,
    przy czym rower to inna kategoria), ale że po 4 piwkach wieczorem nie
    wiem czy mogę jechać rano. Sprawę troszkę rozwiązuje alkomat i zasada,
    że na kacu nie jeżdżę, ale w sumie chuck wie czy alkomat za dwie stówki
    jest wiarygodny.

    Shrek.

  • 65. Data: 2010-10-31 20:01:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-10-31 10:03, Mruk wrote:

    > wyspany człowiek po obiedzie, które "zapił" jednym półlitrowym browarem
    > stwarza mniejsze zagrożenie niż ciota jadąca 85km/h przez 16 godzin
    > autostradą i w dodatku 0.0 promili

    Co tak slabo z sugestywnymi i sensownymi przykladami? A co ze
    spawaczem-pletwonurkiem po 8 godzinach spawania pod woda jadacym 5
    godzin w nocy
    do domu w Srodziemiu, albo ochroniarzem-motocyklista ktory przez dwa dni
    i dwie noce muzycznego festiwalu pod scena bez zatyczek do uszu stal w
    towarzystwie wielokilowatowego naglosnienia niskotonowego
    i musi wrocic do oblodzonej chatki w Bieszczadach. Jestem rozczarowany!

    --

    memento lorem ipsum

  • 66. Data: 2010-10-31 20:04:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-31 20:01, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > towarzystwie wielokilowatowego naglosnienia niskotonowego
    > i musi wrocic do oblodzonej chatki w Bieszczadach. Jestem rozczarowany!

    ROTFL :D Czyscisz mi monitor:>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 67. Data: 2010-10-31 23:06:07
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-10-30 18:44, Marcin Stankiewicz pisze:

    > W jakim czasie, na trzeźwo, bez pomyłek, jesteś w stanie wyrecytować
    > alfabet od tyłu ?

    to nie chodzi o czas, a odnośnie pomyłek, możesz za każdym razem w
    pamięci polecieć od przodu zmniejszając o jedną literkę i ją powiedzieć.
    Pijany człowiek tego już nie zrobi.

  • 68. Data: 2010-10-31 23:07:11
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-30 22:59:42 +0200, AW <s...@p...onet.pl> said:

    > Pytanie brzmi jak to jest, że ktoś u nas uznany za bandytę/mordercę bo
    > ma 0,4 promila, w Austrii (dla przykładu) jest obywatelem bez skazy?

    Tak jest często.
    Np. Polsce z biblią jesteś kulgość, a w jakimś islamskim państewku
    bandytą wartym uśmiercenia. We Francji biegając z kbks jesteś normalnym
    obywatelem, a przekroczywszy granicę RP (choć będąc nadal w UE) stajesz
    się bandytą.

    Te promille nie są opisem konkretnego człowieka (jego stanu), a
    przepisem, czyli ułatwieniem w wymierzaniu kary przez
    policjanta/sędziego.
    Niczym innym...

    Kłócicie się jak dzieci - nie rozumiejąc o czym mówicie.

    --
    Bydlę

  • 69. Data: 2010-11-01 01:38:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bydlę napisal:
> [...]
    > bandytą wartym uśmiercenia. We Francji biegając z kbks jesteś normalnym
    > obywatelem, a przekroczywszy granicę RP (choć będąc nadal w UE) stajesz

    Abyś tak tej RP nie oczerniał ;) to dorzucę:

    biegając z finką w RP jesteś harcerzem, a przekroczywszy granicę UK
    stajesz się bandytą wartym odstrzelenia.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 70. Data: 2010-11-01 02:23:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > No wiec zapytalem Cię pare postów wcześniej jak zamierzasz badać komu
    > szkodzi komu nie?

    Wcale, dać taki limit, który pozwoli wypić browarka każdemu.

    > Cel jest prosty, kierowca ma mieć krew wolną od alkoholu - to proste jak
    > drut.

    Gdyby taki był cel to limit byłby 0 jak w kilku krajach, a kwestia syropu
    i "Pawełka" rozwiązana inaczej.

    > ATSD jak niemal każdy lubię sobie czasem wypić, ale _nigdy_ nie przyszlo
    > mi do głowy traktowanie tego zakazu jako ograniczenie swobody. Ale może
    > ja akurat jakiś dziwny jestem.

    Ja za alkoholem nie przepadam, ale ten limit uważam za ograniczenie
    swobody bo po prostu tym właśnie to jest. W większości krajów
    europejskich jest 0.5 i nic się w związku z tym nie dzieje. U nas co
    drugi chleje co weekend na umór, ale hipokryci ustawili jeden z
    najniższych limitów w europie i po cholerę? Przecież to uderza tylko w
    tych, co wypili dwa małe piwa, we wczorajszy itp. a ci totalnie naje...ni
    jeżdżą jak jeździli, nawet jak im prawko zabiorą.

    --
    ignorance is bliss