  • 11. Data: 2017-11-01 20:30:17
    Temat: Re: Pilot do miniwieży Philips.
    Od: jacek <j...@w...pl>

> [...]
    > ponownie. A raczej nie byłoby czego ani do czego :) Mam tylko starą
    > transformatorówkę.
    > Hmmm... :) + baterii rozgałęzia się na 3 drogi: do diody LED, do
    > elektrolitu filtrującego, pod scalak nie wiadomo do czego. Na ścieżce
    > tuż obok scalaka jest +3V, na żadnej nóżce scalaka nie ma żadnego
    > napięcia. Na żadnej ścieżce wychodzącej spod scalaka też nie ma
    > napięcia. IMO pod scalakiem ścieżka przerwana ale jakim cudem??? Mam
    > wierzyć w garbate krasnoludki? :) Albo że korozja jakiej nigdzie nie
    > widać zalęgła się pod scalakiem i wpieprzyła ścieżkę? :)

    Nie ma tam metalizacji i przelotek?
    Na 90% to przelotka padła.
    Jeśli ich nie ma to możliwe że wilgoć zebrała się właśnie
    pod scalakiem i zjadło ścieżki.
    Lutownicą transformatorową też się da.
    W jakim rozstawie ma to nóżki 1,27mm?
    Skąd jesteś?
    Pl mazowieckie?

    --
    pzdr, j.r.

  • 12. Data: 2017-11-01 21:12:44
    Od: kasik <k...@s...pl>

    > ... pod scalakiem ścieżka przerwana ...

    Czyli uszkodzenie typu "Q" ;)

  • 13. Data: 2017-11-02 08:27:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Nov 2017 20:30:17 +0100, jacek napisał(a):

    > Nie ma tam metalizacji i przelotek?
    Nie ma. Druk jednostronny.

    > Jeśli ich nie ma to możliwe że wilgoć zebrała się właśnie
    > pod scalakiem i zjadło ścieżki.
    Zbieram się w sobie żeby odlutować jedną stronę scalaka :)

    > Lutownicą transformatorową też się da.
    > W jakim rozstawie ma to nóżki 1,27mm?
    Uj, będzie ciężko. Raster tak na oko 0,5 mm.

    > Skąd jesteś?
    > Pl mazowieckie?
    Zielona Góra.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2017-11-02 18:39:20
    Od: jacek <j...@w...pl>

    > Nie ma. Druk jednostronny.

    > Zbieram się w sobie żeby odlutować jedną stronę scalaka :)

    > Uj, będzie ciężko. Raster tak na oko 0,5 mm.

    > Zielona Góra.

    Jeśli się boisz lutować możesz mi go podesłać
    poleconym lub inpostem na paczkomat a ja Ci odeślę
    po ewentualnej naprawie.
    Adres priv mam aktualny.

    --
    pzdr, j.r.