    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pisanie do Flasha w LPC17xx
    Date: Mon, 16 Aug 2010 22:34:02 +0200

    W dniu 2010-08-16 21:22, Adam Dybkowski pisze:

    > Wszystko dokładnie masz wyłuszczone w rozdziale 8 "IAP commands"
    > dokumentu UM10360 "LPC17xx User manual". Niezbędne kawałki są napisane w C.

    Niby tak. Tylko jak w praktyce w Freertos uzyskać wspomniany poniżej
    warunek:

    3.2.6 Interrupts during IAP
    The on-chip flash memory is not accessible during erase/write
    operations. When the user
    application code starts executing the interrupt vectors from the user
    flash area are active.
    The user should either disable interrupts,

    Musiałbym chyba zatrzymać cały system. Tak sobie kombinuję bo jeszcze go
    zbyt nie poznałem.

    MD