    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pistolet na gorący klej - dziwna moc.
    Date: Mon, 16 Apr 2018 15:08:51 +0200

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    >
    > A zacznij z niego wyciskac klej, szybko.

    Popracowałem nim trochę. Kiepścizna. Zużyłem całą 20cm laskę kleju.
    Używając na tyle szybko że były momenty, gdy wypływ gorącego kleju
    na chwilę stopował. Co chwilę zerkając na pobór mocy. Utrzymywał się
    cały czas w pobliżu 21-22W. Ani krztyny więcej.

    > No masz - rozgrzewa sie blyskawicznie, a byc moze potrafi rozgrzac
    > wiecej kleju w minute.

    Może odrobinę większa wydajność od pistoletu 80W. Ale może to efekt
    autosugestii. Bo na tabliczce znamionowej ma prawie 3 razy większą
    "moc". Taki widać PMPO dla narzędzi ;-)
    Może i odrobinę szybciej się rozgrzewa. Ale d... nie urywa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1