  • Data: 2020-04-08 13:08:10
    Temat: Re: Piszą, że zmieniać
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to za bardziewna tendencja, żeby teoretycznie wykształceni ludzie
    > używali formy biernej, tam gdzie powinna być użyta forma czynna?
    > Rozumiem, że gimbaza na forum pisze " wymiana opon zasługujĘ na
    > szacunek...", ale prawnicy, czy też szacowni przedstawiciele firm
    > oponiarskich?

    O, faktycznie, nie zauważyłem, tyle że ZTCW to nie forma bierna, tylko
    pierwsza osoba zamiast trzeciej. Forma bierna byłaby coś w rodzaju
    "wymiana opon jest szanowana". A propos, pozwoliłem sobie w liście
    oponiarzy usunąć jeden niepotrzebny przycinek - było "Mamy informacje, o
    przypadkach..." Nie wytrzymałem.