    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play nic się nie marnuje
    Date: Sat, 17 Jun 2017 14:06:12 +0200

    W dniu 17.06.2017 o 13:16, z pisze:

    > Płacę miesięcznie tyle i tyle albo x gr za minutę ...
    > A nie potajemnie jest mi zabierane 2 złote jako kara za nie dzwonienie.

    Większość sieci oferuje pakieciki które wygasają po tygodniu, miesiącu
    itd. czy można mieć pakiecik nieśmiertelny. TAK! no to "bieriom" 20
    numerów na każdego, niech się operator "buja" jak dał takie fajne
    warunki. Popatrz na to z tej strony. Lidl też pozwalał zwracać puste
    pudełka i żądać zwrotu kasy. w polsce się to nie udało. więc sprytny
    play, który oferuj (nie nakazuje) wprowadza zabezpieczenie. jeśli kupisz
    sobie więcej kart sim, niż jesteś w stanie używać, a następnie zostawisz
    kartę w szufladzie - będziemy naliczać opłatę za używanie. co zrobić aby
    uniknąć tej opłaty - korzystać. wydawać cokoliwek.
    Jeśli Cię nie przekonałem że Play nie robi nikomu krzywdy, to popatrz na
    banki. większość "daje" kartę bankomatową za darmo.... ale pod warunkiem
    że zapłacisz nią ileś tam złotych. ktoś się "burzy"? nie. bo po to jest
    karta aby jej używać (a że zapłacisz za nią 1% w cenie towaru - co tam..
    stać mnie na to)
    Tak więc przemyśl to co napisałem, bo nikt Cię nie okrada. to takie
    zabezpieczenie przed nadużyciami.

    ToMasz
    PS nie w playu, ale może kiedyś będę