  • 1. Data: 2014-03-24 12:23:21
    Temat: Play - nie dochodzą smsy z angielskiej sieci
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Ktoś ma pomysł, dlaczego na co najmniej 2 telefony w Play nie dochodzą
    od paru dni smsy od znajomego z jakiejś angielskiej sieci (nie wiem
    dokładnie jakiej)? Do innych operatorów w Polsce smsy dochodzą.
    Mało danych, ale pytanie od znajomej, a może ktoś miał podobnie?
    S.

  • 2. Data: 2014-03-24 13:19:57
    Temat: Re: Play - nie dochodzą smsy z angielskiej sieci
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-03-2014 12:23, Skylla pisze:
> [...]
    > dokładnie jakiej)? Do innych operatorów w Polsce smsy dochodzą.
    > Mało danych, ale pytanie od znajomej, a może ktoś miał podobnie?

    moze powtorka z rozrywki: play nie ma umowy z jakims opem, albo blednie
    rozpoznaje jakiegos mvno?

    jeszcze niedawno dzwoniac z playa bedac w uk zalogowanym do defaultowej
    sieci (o2), dzwonilo sie z zastrzezonego. pewnie jakims voipem to
    puszczali zeby bylo taniej.

  • 3. Data: 2014-03-24 17:15:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-24 12:23, Skylla pisze:
> [...]
    > dokładnie jakiej)? Do innych operatorów w Polsce smsy dochodzą.
    > Mało danych, ale pytanie od znajomej, a może ktoś miał podobnie?

    Przypadkiem numery nie są przeniesione z innej sieci?

  • 4. Data: 2014-03-24 19:06:04
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-03-24 17:15, Maciej Bebenek pisze:

    > Przypadkiem numery nie są przeniesione z innej sieci?

    Nie są przeniesione.

  • 5. Data: 2014-03-25 13:04:59
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-03-24 12:23, Skylla pisze:
    > Ktoś ma pomysł, dlaczego na co najmniej 2 telefony w Play nie dochodzą
    > od paru dni smsy od znajomego z jakiejś angielskiej sieci (nie wiem
    > dokładnie jakiej)?
    Właśnie ponoć zaczęły hurtowo przychodzić. Ciekawe czyja to była awaria...