  • 1. Data: 2013-01-25 13:29:21
    Temat: Play pieprzony
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Nie wiedziałem kiedy dokładnie kończy mi się umowa. I oczywiście nie
    studiowałem regulaminu z lupą w ręce.
    Wiedziałem tylko tyle, że kończy się w grudniu (z końcem roku). Ostatnio
    dostałem rachunek o 12 zł wyższy od standardowego, co mnie zmobilizowało
    do przejścia się do salonu. Na miejscu się dowiedziałem, że obowiązuje
    miesięczny okres wypowiedzenia, a że nowa faktura została już
    wystawiona, to będę musiał zapłacić tą i jeszcze kolejną. (A nie mam już
    nawet karty SIM, abo w Orange.)
    Zapłacę, nie ma problemu, ale przestrzegam wszystkich przed tym
    złodziejskim providerem. Dodatkowo musiałem w salonie sporządzić pismo,
    że rezygnuję z ich usług. Teraz żałuję, że nie dopisałem: "PS - Kij wam
    w oko!".

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-01-25 13:43:49
    Temat: Re: Play pieprzony
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-01-25 13:29, $heikh el $hah pisze:> Nie wiedziałem kiedy
    dokładnie kończy mi się umowa. I oczywiście nie
    > studiowałem regulaminu z lupą w ręce.
    > Wiedziałem tylko tyle, że kończy się w grudniu (z końcem roku).

    1.Konfabulujesz lub zacytuj treść regulaminu, że umowa się kończy a nie
    zmienia się na umowę na czas nieokreślony.
    2. Druga opcja jest taka, że nie rozumiesz co podpisujesz.
    Ja jak czegoś nie rozumiem to się pytam lub nie podpisuję.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 3. Data: 2013-01-25 14:00:49
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Na miejscu się dowiedziałem, że obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia,
    > a że nowa faktura została już wystawiona, to będę musiał zapłacić tą i
    > jeszcze kolejną.

    Kolejny zdziwiony. Jesteś bratem ronel`a?

  • 4. Data: 2013-01-25 14:10:22
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 14:00, Tomek pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kolejny zdziwiony. Jesteś bratem ronel`a?

    Zdziwiony to delikatnie powiedziane. Wiem, że podpisałem umowę na czas
    określony. I nie spodziewałem się, że za tak marne pieniądze tak
    potrafią wydymać człowieka. Kij im w oko i mam nadzieję, że dzięki temu
    tematowi stracą choć kilku potencjalnych klientów.
    A pytanie pracownika o coś, czego się nie rozumie? Bez żartów.
    "Hostessa" City Banku nakłaniała mnie, by podać niższą wartość
    miesięcznych wydatków na telefon i internet. Z karty jestem zadowolony,
    ale np. monit zwykłym listem, który kosztuje u nich 25 zł, jest chyba
    lekką przesadą...

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-01-25 14:14:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 13:43, liliputek <l...@g...pl> wrote:

    > 1.Konfabulujesz lub zacytuj treść regulaminu, że umowa się kończy a nie
    > zmienia się na umowę na czas nieokreślony.

    Play np. sprzedajac internet, okresla, ze ceny na fakturze sa
    promocyjne i wyszczegolnia rowniez ceny przed rabatem.
    Chyba jest rowniez info, ze rabat obowiazuje w okresie obowiazywania
    umowy.

  • 6. Data: 2013-01-25 14:16:39
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > Zdziwiony to delikatnie powiedziane. Wiem, że podpisałem umowę na czas
    > określony. I nie spodziewałem się, że za tak marne pieniądze tak potrafią
    > wydymać człowieka.

    Skoro wiesz, to dlaczego Cię dziwi automatyczne przedłużenie umowy z powodu
    braku wypowiedzenia?

    > Kij im w oko i mam nadzieję, że dzięki temu tematowi stracą choć kilku
    > potencjalnych klientów.

    Takich co nie umieją czytać umowy?

  • 7. Data: 2013-01-25 14:20:21
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 25 Jan 2013 14:10:22 +0100, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

> [...]
    >miesięcznych wydatków na telefon i internet. Z karty jestem zadowolony,
    >ale np. monit zwykłym listem, który kosztuje u nich 25 zł, jest chyba

    Za gapowe się płaci, nie złożyłeś w odpowiednim momencie rezygnacji,
    umowa przeszła na czas nieokreślony i tyle, możesz mieć pretensje
    tylko do siebie. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-01-25 14:42:17
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-25 14:20, dizel pisze:

    > Za gapowe się płaci, nie złożyłeś w odpowiednim momencie rezygnacji,
    > umowa przeszła na czas nieokreślony i tyle, możesz mieć pretensje
    > tylko do siebie. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności.

    Wiem że taki jest proceder. Wszyscy tak robią i liczą na gapowiczów.
    Ale to nie zmienia faktu że domniemanie że automatyczne przedłużenie
    umowy NA CZAS OKREŚLONY!!! jest dla dobra klienta jest mocno naciągane.
    Może jakiś unijny darmozjad wyda stosowną dyrektywę żeby to domniemanie
    ukrócić. :-)Jak chcę na rok czy dwa to mój wybór a jak chcę bezterminowo
    to też mój wybór. Przecież klient nasz pannnnn. :-)

  • 9. Data: 2013-01-25 15:13:35
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-01-25 14:42, z pisze:

> [...]
    > domniemanie ukrócić. :-)Jak chcę na rok czy dwa to mój wybór a jak
    > chcę bezterminowo to też mój wybór. Przecież klient nasz pannnnn. :-)

    Nie dość, że na czas określony to na tych samych warunkach co poprzednia
    umowa. Rezultat : spóźniasz się (czas wypowiedzenia to czasami nawet
    trzy miesiące np. Polsat) i Twoja umowa przechodzi na czas określony na
    następne dwa lata. Do tego wszyscy dostają juz abonamenty po 19 zł i
    setki minut albo bez limitu rozmów za 65 a ty płacisz 40 zł za marne
    kilkadziesiąt minut. Możesz oczywiście zerwać umowę i zapłacić np. 700
    zł kary.
    Osobiście daty wypowiedzenia umów mam wpisane do kalendarza w telefonie
    z rocznym albo dwuletnim wyprzedzeniem, podobnie np. karty kredytowe.
    Takie czasy - trzeba tylko za tym nadążyć, na bicie piany szkoda
    zdrowia. Tak jak dom chronisz przed złodziejem tak samo musisz się
    zabezpieczać przed bankami, operatorami i innymi domokrążcami.
    L.

  • 10. Data: 2013-01-25 15:20:08
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 14:42, z pisze:

> [...]
    > ukrócić. :-)Jak chcę na rok czy dwa to mój wybór a jak chcę bezterminowo
    > to też mój wybór. Przecież klient nasz pannnnn. :-)

    Dokładnie. Umowy, jak pisałem, nie studiowałem. Wystarczył mi okres jej
    trwania. I wciąż nie rozumiem, jakim prawem go sobie zamieniają na abo
    bezterminowy. Ale spoko, kwoty niewielkie, natomiast wciąż nie wiem,
    dlaczego chcą się ze mną kontaktować. Numeru telefonu (abo z Orange) im
    nie podałem, ale mają mój adres e-mail.

    --