  • 1. Data: 2009-09-03 11:18:01
    Temat: Plus - darmowy numer - ale nie taki "klasyczny" ;)
    Od: ant <a...@n...tld>

    Nie chodzi mi o abonamenty czy prepaidy
    z mozliwością dzwonienia na jeden darmowy numer :)

    Interesuje mnie jakiś darmowy numer, na który
    mogę zadzwonić tylko po to, aby mój numer
    był zajęty ;> Jest taka opcja? Jakaś muzyczka
    do posłuchania - generalnie cokolwiek co nie
    wymaga mojej uwagi ;)
    Chodzi o to, by dzwoniący do mnie dostał
    sygnał zajętości (info, ze numer zajęty)

    Plus, abo.

  • 2. Data: 2009-09-03 11:36:47
    Temat: Re: Plus - darmowy numer - ale nie taki "klasyczny" ;)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości

    > wymaga mojej uwagi ;)
    > Chodzi o to, by dzwoniący do mnie dostał
    > sygnał zajętości (info, ze numer zajęty)

    Najlepiej jakies przekierowanie zrobic na cos, co jest zawsze zajete.
    Baterie oszczedzisz :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-09-03 13:03:13
    Od: Bart <b...@w...pl>

    A może usługa "blokowanie połączeń" i zablokowanie przychodzących ??

  • 4. Data: 2009-09-03 14:35:07
    Od: ant <a...@n...tld>

    Bart wrote:
    > A może usługa "blokowanie połączeń" i zablokowanie przychodzących ??

    Właśnie nie do końca chodzi o blokowanie, bo w sumie mógłbym
    użyć Advanced Call Managera (Nokia E90) czy jak ten soft się
    nazywa, chciałbym jednak aby dzwoniący do mnie "miał wrazenie",
    że wiszę cały czas na telefonie (W Plusie jest tak, że jesli
    ktoś do mnie dzwoni kiedy mam zajęte, to słyszy miły komunikat,
    że użytkownik ma zajętą linię itd. a ja dostaje smsa, że ktoś
    próbował się dodzwonić).

    Tak na szybko to przychodzi mi do głowy opcja z drugim telefonem
    z Simplusa, tam w jakiejś taryfie jest opcja jednego darmowego
    numeru w plusie, tylko to wymaga ode mnie drugiego telefonu
    i startera, a chciałbym tego możliwie uniknąć :-)

    Mam kilku klientów, którym nie mogę wytłumaczyć, żeby łaskawie
    nie dzwonili do mnie z zastrzezonych numerów, bo 9 na 10
    takich telefonów to debilni telemarketerzy, a ja przez
    2 niereformowalnych klientów, nie mam ochoty wisieć
    na telefonie i prowadzić głupawych gadek z tymi natrętami.

    Taniej jest dla mnie oddzwonić do takiego klienta,
    niż tracić czas na tych 9 telemarketerów.
    Z drugiej strony jak zablokuję całkiem
    numery zastrzeżone, to klienci mnie zjedzą...

    Jakaś opcja (oprócz tego simplusa) aby wilk syty
    był i owca cała?

    Dzwoni ktoś z "ukrytego" na mój zajęty, to Plus mi wysyła
    ładny SMS z numerem (mimo tego, ze dzwoniący go "ukrył")
    z którego była próba podłączenia...

  • 5. Data: 2009-09-03 15:19:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dzwoni ktoś z "ukrytego" na mój zajęty, to Plus mi wysyła
    > ładny SMS z numerem (mimo tego, ze dzwoniący go "ukrył")
    > z którego była próba podłączenia...

    Nie wiedzialem o tym, ze tak to dziala.... Mysle, ze sporo osob wiedzialo,
    tylko nikt nie pisal o tym na grupie, zeby dzialalo dluzej.... ale teraz
    pewnie zlikwiduja.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-09-03 16:06:45
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

> [...]
    > takich telefonów to debilni telemarketerzy, a ja przez
    > 2 niereformowalnych klientów, nie mam ochoty wisieć

    Wytłumacz tym klientom, zeby w swoim telefonie Twój numer zapisali:
    *31#601xxxxxx
    Ta opcja w normalnych sieciach (Plus i Orange na pewno), włacza wyświetlanie
    numeru nawet gdy dzwoniący ma numer zastrzeżony.
    #31#601xxxxxx
    zastrzega numer, czyli używasz jak dzwonisz a nie chcesz się komuś
    "przedstawiać".
    Przem

  • 7. Data: 2009-09-03 17:19:05
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SDD <s...@t...pl> wrote:

    > Najlepiej jakies przekierowanie zrobic na cos, co jest zawsze zajete.
    > Baterie oszczedzisz :)

    Przekierowanie na swój numer. Przynajmniej w Plusie tak właśnie działa.

    a.

  • 8. Data: 2009-09-03 17:22:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wytłumacz tym klientom, zeby w swoim telefonie Twój numer zapisali:
    > *31#601xxxxxx

    Gorzej, gdy taki Klient bedzie chcial wyslac kiedys do niego SMSa...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-09-03 20:33:02
    Od: ant <a...@n...tld>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    To ciekawa propozycja...

    > Gorzej, gdy taki Klient bedzie chcial wyslac kiedys do niego SMSa...

    Czym się zakończy taka próba?

  • 10. Data: 2009-09-03 20:56:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czym się zakończy taka próba?