    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Płytka z MOS6502 niestabilna do czasu dotknięcia masy
    Date: Sun, 12 Aug 2018 21:26:36 +0200

    On 8/12/2018 9:07 PM, Atlantis wrote:
    > Bop nic innego nie przychodzi mi do głowy.

    Jesli to problem z hardware warto zerknąc tutaj:

    https://github.com/Klaus2m5/6502_65C02_functional_te
    sts

    Mała uwaga: miałem w ręku uszkodzony 6510 bodaj, wydłubany z C64 na
    którym Kernal nie wstawał tylko sobie wisiał, ale kolory na ekranie są
    poprawne czyli część kodu wykonał. Okazało się przy zabawie że coś było
    w środku popsute co powodowało że jedna z instrukcji, jakiś prostych jak
    TAX czy podobna powodowała halt procesora. Zdiagnozował to kolega, wiele
    więcej nie wiem, ale lata potem doczytalem że ludzie bawiący się naprawą
    retro czasami trafiają na egzemplarze które "prawie działają". Hipoteza
    jest taka że maskrom w cpu do zarządzania bebechami czasem gubi bit ze
    starości, naprężeń, chemitrails czy innych neutrin.