  • 11. Data: 2012-07-22 10:51:36
    Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-22, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2

    No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
    sie powieksza, czy kasuje i jak szybko. Np. w KHI przewaznie sie powieksza,
    u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza
    a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-07-22 11:10:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-22 10:51, AZ pisze:

> [...]
    > u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza
    > a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.

    Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
    nie 0,25

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-07-22 11:12:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-22, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
    > nie 0,25

    Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniej
    0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-07-22 11:19:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-22 11:12, AZ pisze:

    > Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniej
    > 0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.

    Czyli listki 0.20 i 0.15. Wiecej nie potrzeba

  • 15. Data: 2012-07-22 12:32:35
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
    > sie powieksza,

    No wlasnie o to mi chodzi - czy fazery/t-koty maja tak, ze sie powieksza,
    czy maja tak, ze sie kasuje. Jak sie powieksza to mam w d... ruszac, a jak
    sie kasuje to by wypadalo ruszyc. Wydech ma byc 0,2-0,3 a listek 0,2 wchodzi
    bardzo ciezko. Listek 0,18 wchodzi luzno.

    > Np. w KHI przewaznie sie powieksza,

    Ja odkad zrobilem glowice to stoja jak zamurowane.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo