  • 11. Data: 2010-10-26 19:40:15
    Temat: Re: Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 26 Paź, 19:16, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > 6, tu doktorski;

    To jeszcze raz ja. Dzieki wszystkim za dobre slowo.

    pzdr, dr
    14/525

  • 12. Data: 2010-10-26 22:12:19
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:

    > Zarty zartami ale...

    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.

    No to rzeczywiscie nie ma zart ;) GRATULACJE :)

    > Jest zajebiscie :D

    NO! Ktore to Twoje?

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 13. Data: 2010-10-26 22:44:52
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 10/26/10 7:16 PM, doktorski pisze:

    Hej

    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.
    >
    > Jest zajebiscie :D

    Tak Ci się tylko wydaje, poczekaj aż wrócą ze szpitala, koniec spania,
    moturów itp. ;P
    W sumie niby dlaczego masz mieć lepiej niż inni? ;)

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 14. Data: 2010-10-27 04:53:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Zarty zartami ale...

    Gratulacje!!! :)

    Ale żeby dwusów? ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 15. Data: 2010-10-27 08:36:15
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    doktorski wrote:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > Zarty zartami ale...
    >
    > O 11:40 uslyszalem jak ktos przeciagnal wscieklego dwusuwa daleko w
    > czerwone, zupelnie jakby nie zadzialalo odciecie zaplonu. Po plecach
    > przeszedl mi dreszcz.... Nigdy nie zapomne tego dzwieku....
    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.
    > Jest zajebiscie :D

    Znaczy co? Bedziesz dzieciakowi zabranial na wscieklych dwusuwach jezdzic i
    z wydechow strzelac czy co?
    Przeciez w takiej sytuacji to ewidentnie sa jego przeznaczeniem!

    GRATS!
    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 16. Data: 2010-10-27 09:14:46
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > przeszedl mi dreszcz.... Nigdy nie zapomne tego dzwieku....
    >
    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,

    Njalepszego i pamietaj teraz spij od sciany, zebys mogl sie w miare
    wyspac w nocnej porze karmienia :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 17. Data: 2010-10-27 10:41:30
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 00:44:52 +0200, Kryhu <k...@p...pl>
    wrote:

    >Tak Ci się tylko wydaje, poczekaj aż wrócą ze szpitala, koniec spania,
    >moturów itp. ;P

    Phi, co wy macie z tym niespaniem? Mam warchlaka w domu od ponad 3
    tygodni i śpię jak zwykle, a młody zazwyczaj kima całą, albo prawie
    całą noc.

    A z moturami to samo - za chwilę wychodzę do garażu, więc też nie wiem
    o co kaman :P

    A doktorskim graty oczywiście ;)

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 18. Data: 2010-10-27 10:48:45
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Eskimos pisze:

    > Phi, co wy macie z tym niespaniem? Mam warchlaka w domu od ponad 3
    > tygodni i śpię jak zwykle, a młody zazwyczaj kima całą, albo prawie
    > całą noc.

    bo jazdy zacznaja sie dopiero po pół roku. Jak zdrowe to pierwsze
    miesiace nalezy sie wyspac. Z zapasem na rok :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2010-10-27 10:54:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-26 19:16:35 +0200, doktorski <d...@g...com> said:

    > O 11:40 uslyszalem jak ktos przeciagnal wscieklego dwusuwa daleko w
    > czerwone, zupelnie jakby nie zadzialalo odciecie zaplonu. Po plecach
    > przeszedl mi dreszcz.... Nigdy nie zapomne tego dzwieku....

    Jakby co, to KTM ma w ofercie fajne tłumiki. O, takie:

    http://picasaweb.google.com/deFresz/Silencer?authkey
    =Gv1sRgCNDTweSMlo6tggE&feat=directlink

    Potem

    > z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.
    >
    > Jest zajebiscie :D

    A będzie jeszcze fajniej. Graaaaatsy!
    Następny na kinder party u Żulańskich ;-)

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-10-27 20:15:08
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Tue, 26 Oct 2010 10:16:35 -0700 (PDT), doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.

    a apgarow ile ? ;)

    gratulacje

    --