    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pobór prądu
    Date: Mon, 18 Apr 2011 20:54:51 +0200

    On Mon, 18 Apr 2011 13:12:23 +0000 (UTC), Ellesine wrote:
    >Jest sobie zasilacz i jest sobie modem. Na obu urządzeniach napisane jest 12V i
    >1A. I jest sobie drugi zasilacz i router na których napisane jest 9V i 0,6A.
    >Proszę wytłumaczyć mi w prostych słowach jakie będzie zużycie energii
    >elektrycznej w KWh, czyli inaczej mówiąc czy warto wyłączać te urządzenia z
    >sieci w czasie nie korzystania z tychże.

    http://demotywatory.pl/1259835/Ale-Ty

    Jakie bedzie zuzycie energii to nikt nie wie poki nie zmierzy.
    Ale zalozmy ze nie wiecej niz te 18W, co daje prawie pol kWh na dobe,
    czyli jakies 6zl miesiecznie. Warto ?

    A tak nawiasem mowiac to dwie ladowarki w stanie spoczynku pobieraja
    0.2W. Za to trzy neonowki w listwie z biedronki 0.7W, no ale mozna je
    wylaczyc jednym pstryknieciem :-)

    Mierzone miernikiem z Lidla, wiec za dokladnosc pomiaru dam sobie
    obciac koniec paznokcia.

    J.