  • 1. Data: 2016-10-16 09:58:38
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Przepraszam, zapomniałam podać temat. :-(

  • 2. Data: 2016-10-16 23:08:32
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-16 o 09:58, Ewa pisze:
    > Przepraszam, zapomniałam podać temat. :-(

    Dobre "poczto-grupo-progamy" ostrzegają zawczasu ;-)

    > Od tego momentu nie można się nagrywać na pocztę głosową.

    Udzielę rady z kategorii takich, co to pytających często irytują, bo idą
    pod włos oczekiwaniom, ale, ale naprawdę lepiej sprawić sobie
    odpowiednią, *fizyczną* aut. sekretarkę. Bo wtedy bardziej panujesz nad
    kilkoma aspektami zostawianych wiadomości. No cóż, maszyna kosztuje tę
    stówę z okładem, ale jedną z istotniejszych jej zalet docenisz, gdy
    zaczną do Ciebie wydzwaniać telemarketerzy. Od dawna atakują, ale
    ostatnio to istna plaga! Jest tego po kilka połączeń dzień w dzień, a i
    na komórkę też mi ostatnio zaczęli się wdzwaniać, choć jeszcze nie
    zarejestrowana. Numery podobno losuje automat, ale diabli ich tam wiedzą.

    W naszym domu przejęliśmy już jako stałą zasadę, że sekretarka jest
    *jedynym*, pierwszym odbieraczem, czyli stale włączona. Przerywamy jej
    czuwanie tylko wtedy, gdy wyświetli się numer z listy kontaktów,
    natomiast takie nieznane muszą się odezwać, i powiedzieć coś na tyle
    istotnego, żebyśmy uznali, iż "jest o czym gadać". W wielu przypadkach
    natręci się nie odzywają, słychać tylko sygnał informujący o fakcie,
    że ktoś w połowi komunikatu pieprznął słuchawką. No to czort z nim,
    widocznie nie miał nic ważnego! Oszczędzamy dzięki temu nieco czasu na
    spławianie "wciskaczy kitu", a jeszcze więcej nerwów. Polecam!

    Nie muszę Ci chyba pisać, że poczta głosowa realizowana przez Twojego
    operatora, takich możliwości nie daje. Czyli... kicha!

  • 3. Data: 2016-10-17 09:19:46
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    >[...] Nie muszę Ci chyba pisać, że poczta głosowa realizowana przez Twojego
    > operatora, takich możliwości nie daje.
    Daje dokładnie to samo. Nie odbieram telefonów, każdy ma możliwość
    nagrania się, jeśli ma coś ważnego, a telemarketerzy też się zniechęcają
    sami.
    Byłoby lepiej gdyby numer dzwoniącego się wyświetlał, bo wtedy mogłabym
    niektóre telefony odbierać, ale mój telefon tej możliwości nie ma. Teraz
    muszę
    oddzwaniać, ale za darmo. :-)

    Nadal czekam na radę w sprawie włączania się poczty głosowej od Orange.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2016-10-17 23:02:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-17 o 09:19, Ewa pisze:
    > Nadal czekam na radę w sprawie włączania się poczty głosowej od Orange.
    Załóż sobie konto na stronie Orange, wejdż w opcje i sobie to włącz,
    albo zadzwoń do konsultanta niech Ci włączy.

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-10-17 23:05:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > Daje dokładnie to samo. Nie odbieram telefonów, każdy ma możliwość
    > nagrania się, jeśli ma coś ważnego, a telemarketerzy też się zniechęcają

    I potem spędzasz czas, na odsłuchiwaniu nagrań poczty głosowej, czy to
    był marketer, czy nie marketer?

  • 6. Data: 2016-10-17 23:07:29
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    > I potem spędzasz czas, na odsłuchiwaniu nagrań poczty głosowej, czy to był
    > marketer, czy nie marketer?

    Nie, marketerzy się nie nagrywają. Nigdy.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2016-10-18 00:09:52
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Mon, 17 Oct 2016 23:07:29 +0200
    "Ewa" <...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, marketerzy się nie nagrywają. Nigdy.

    Tylko VoIP teraz, i czarne listy. Z resztą na numery internetowe nie dzwonią, bo nie
    ma ich w książkach telefonicznych [heh.... pamiętam jeszcze ile sie trzeba było
    wystarać o nową książkę w połowie lat 90. i byli tam "wszyscy"]. Nie sądziłem że
    nastąpi to tak szybko (albo tak szybko się zestarzałem) - nawet linia babci idzie do
    likwidacji :(

    P.

  • 8. Data: 2016-10-18 00:51:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-17 o 23:07, Ewa pisze:
    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, marketerzy się nie nagrywają. Nigdy.

    Ja tam wolę odzwonić niż używać poczty głosowej, której zresztą nie
    aktywowałam.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-10-18 01:28:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-18 o 00:09, Piotr C. pisze:

    > Tylko VoIP teraz, i czarne listy. Z resztą na numery internetowe nie dzwonią, bo
    nie ma ich w książkach telefonicznych

    Dzwonią. Na numery voipowe dzwonią do mnie od czasu do czasu.
    Najczęściej dzwonią do mnie jednak na komórkę. Włączenie usługi
    polegającej na nie przyjmowaniu połączeń z numerów niezidentyfikowanych
    znacząco pomogło, ale nie wyeliminowało wszystkich. Stosuję taką
    strategię rozmowy, że przestaję się odzywać, ale nie rozłączam się,
    tylko odkładam telefon z trwającym połączeniem.

  • 10. Data: 2016-10-18 01:49:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 16.10.2016 o 09:58, Ewa pisze:
> [...]

    A co powiedział konsultant Orange?