  • 1. Data: 2010-03-02 08:29:45
    Temat: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny
    Od: "Adam B" <n...@n...com>

    witam

    chciałem zapytać czy w kwestii terminów podpisywania umów z LIR na
    rezerwację zasobów coś się zmieniło? czy termin do 1 marca 2010 nadal
    obowiązuje czy może został wydłużony przez RIPE? jak sytuacja wygląda na
    dzień dzisiejszy?

    dziekuję

    Adam B.

  • 2. Data: 2010-03-02 12:06:36
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    On 2 Mar, 09:29, "Adam B" <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > rezerwację zasobów coś się zmieniło? czy termin do 1 marca 2010 nadal
    > obowiązuje czy może został wydłużony przez RIPE? jak sytuacja wygląda na

    Witam,

    przedłużono do 17.05

    pzdr
    JAro

  • 3. Data: 2010-03-02 14:50:42
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Adam B wrote:
> [...]
    > rezerwację zasobów coś się zmieniło? czy termin do 1 marca 2010 nadal
    > obowiązuje czy może został wydłużony przez RIPE? jak sytuacja wygląda na

    jakie rezerwacje ?

    Marcin

  • 4. Data: 2010-03-03 09:49:27
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    On 2 Mar, 15:50, Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    > jakie rezerwacje ?
    >
    > Marcin

    Koledze pewnie chodziło o ostateczny termin podpisania umowy z LIR'em
    o utrzymanie niezależnych zasobów .

    pozdrawiam
    JAro

  • 5. Data: 2010-03-03 13:54:33
    Od: Lukasz Olesiejuk <l...@N...net.pl>

    Dnia 03.03.2010 jaro <j...@v...wp.pl> napisał/a:

    > Koledze pewnie chodziło o ostateczny termin podpisania umowy z LIR'em
    > o utrzymanie niezależnych zasobów .
    >
    > pozdrawiam
    > JAro

    Ok, jeszcze raz... Czyli? :)

  • 6. Data: 2010-03-03 14:54:12
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    On 3 Mar, 14:54, Lukasz Olesiejuk <l...@N...net.pl>
    wrote:

    > Ok, jeszcze raz... Czyli? :)

    Nie za bardzo rozumiem :)
    "Czyli ?" co?

  • 7. Data: 2010-03-03 17:12:27
    Od: Lukasz Olesiejuk <l...@N...net.pl>

    > Nie za bardzo rozumiem :)
    > "Czyli ?" co?

    "Koledze pewnie chodziło o ostateczny  termin podpisania umowy z
    LIR'em o utrzymanie niezależnych zasobów."

    Jaka umowa z LIRem? Mnie cos na pewno minelo, ale co?
    Moglibyscie podrzucic jakis link do dokumentu? Albo po prostu
    podpowiedziec o co chodzi i dlaczego?

  • 8. Data: 2010-03-03 17:18:07
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Lukasz Olesiejuk wrote:

    > Ok, jeszcze raz... Czyli? :)

    Masz PI/AS i nie masz na to żadnej pisemnej umowy z żadnym LIRem, jak do
    tego terminu Twoje PI/AS nie będą powiązane z LIRem ową umową, to
    dostaniesz propozycje od RIPE umowy (ceny jak za LIRa).
    Jak nie, to stracisz PI/AS.

    Marcin

  • 9. Data: 2010-03-03 18:29:01
    Od: Lukasz Olesiejuk <l...@N...net.pl>

    Dnia 03.03.2010 Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał/a:

> [...]
    > tego terminu Twoje PI/AS nie będą powiązane z LIRem ową umową, to
    > dostaniesz propozycje od RIPE umowy (ceny jak za LIRa).

    Ok, pieknie.
    Moge czekac na umowe z RIPE? Jest pewne, ze przyjdzie? :)
    Gdzie na ripe.net o tym pisza? Chetnie doczytam szczegoly.

    Jakie macie doswiadczenia z polskimi LIRami?

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2010-03-03 19:27:49
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Marcin Kuczera wrote:

> [...]
    > tego terminu Twoje PI/AS nie będą powiązane z LIRem ową umową, to
    > dostaniesz propozycje od RIPE umowy (ceny jak za LIRa).

    ... a jak masz PI od różnych LIRów, teraz podpisujesz umowę z jednym (w
    umowie o jaką pulę PI chodzi słowa nie ma)... to co wtedy? Obie pule z
    automatu wpadają pod protekcję LIRa z którym się podpisało umowę?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl