  • 31. Data: 2010-03-15 20:08:24
    Temat: Re: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    > Netia wzorem Exatela nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za
    > adresację PI

    dotyczy to każdego klienta ? niezależenie od tego czy ma łącze czy
    jest "z ulicy",a może mógłbyś wskazać źródło tych informacji lub gdzie
    się z tym problemem zwrócić ? bo jeśli faktycznie tak jest to
    posiadacze PI i AS bez kontraktów chętnie się do nich zgłoszą. Ja mimo
    szczerych chęci nie dotarłem do oficjalnych informacji.

    pozdrawiam
    J.

  • 32. Data: 2010-03-16 09:11:44
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    jaro wrote:

> [...]
    > posiadacze PI i AS bez kontraktów chętnie się do nich zgłoszą. Ja mimo
    > szczerych chęci nie dotarłem do oficjalnych informacji.

    a Ty naiwny jesteś czy wierzysz w Mikołaja ?

    Jeżeli jakiś LIR nie pobiera za to opłat, to TYLKO i WYŁĄCZNIE robi to
    dla swoich klientów którzy kupuje u niego odpowiednie wolumeny.

    LIR też za to płaci a nikt dopłacać nie będzie.

    Marcin

  • 33. Data: 2010-03-16 12:17:29
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    On 16 Mar, 10:11, Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> wrote:

> [...]
    > dla swoich klientów którzy kupuje u niego odpowiednie wolumeny.
    >
    > LIR też za to płaci a nikt dopłacać nie będzie.

    hehehe
    nie jestem naiwny tylko podpuszczam kolegę który twierdzi że netia
    robi to za "free" :)
    bo też uważam że netia nie wygląda na wolontariusza który chętnie
    wyłoży za każdy zasób 50 euro
    Dlatego poprosiłem o wytyczne bo pisać możemy wszytko co chcemy a
    rzeczywistość wygląda inaczej.

    dlatego ponawiam apel o wskazanie źródła informacji które potwierdzą
    że netia robi to za darmo.

    pzdr
    JAro

  • 34. Data: 2010-03-16 12:40:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy w jakiś sposób można sprawdzić czy LIR opłaca moje zasoby (czy nie
    zaznaczył, że nie są jego) ?

    a.

  • 35. Data: 2010-03-16 12:47:04
    Od: "D.W." <w...@k...pl>

    W dniu 2010-03-16 13:17, jaro pisze:

    > dlatego ponawiam apel o wskazanie źródła informacji które potwierdzą
    > że netia robi to za darmo.

    mam małą rurkę do Internetu od Netii, na tym tylko swoje PI i nic nie
    doliczają do faktury.

  • 36. Data: 2010-03-16 13:54:05
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    On 16 Mar, 13:40, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Czy w jakiś sposób można sprawdzić czy LIR opłaca moje zasoby (czy nie
    > zaznaczył, że nie są jego) ?
    >
    > a.

    najlepiej go o to zapytać ;)

    pzdr

  • 37. Data: 2010-03-16 14:09:08
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    jaro pisze:

    > najlepiej go o to zapytać ;)

    i sprawa "się rypnie" :)
    ludzie sie przyzwyczaili do "anonimowości" w internecie.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 38. Data: 2010-03-16 15:44:58
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    D.W. wrote:

    > mam małą rurkę do Internetu od Netii, na tym tylko swoje PI i nic nie
    > doliczają do faktury.

    a podpisałeś z nimi (kimkolwiek) umowę na SponsorLIRa ?
    Jak nie to ktoś się zgłosi, choćby to było za symboliczną złotówkę bo
    inaczej... inaczej RIPE się upomni o swoje w maju.

    Marcin

  • 39. Data: 2010-03-16 16:55:12
    Od: Sebastian Branski <s...@g...com>

    On Mar 16, 4:44 pm, Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    > a podpisałeś z nimi (kimkolwiek) umowę na SponsorLIRa ?
    > Jak nie to ktoś się zgłosi, choćby to było za symboliczną złotówkę bo
    > inaczej... inaczej RIPE się upomni o swoje w maju.
    >
    > Marcin

    Netia oczywiście nie pobiera opłat za adresację PI kiedy robi to
    dla swoich klientów którzy kupują odpowiednie wolumeny.... to chyba
    zrozumiałe
    Czy Exatel robi to w inny sposób ? Nie sądzę.....

    Pozdr.
    Seba

  • 40. Data: 2010-03-16 16:55:37
    Od: Sebastian Branski <s...@g...com>