  • 1. Data: 2007-03-14 10:48:56
    Temat: Podsłuchiwanie abonentów bez nakazu sądowego
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Nowa policja zagościła w naszym państwie :/
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Od-dzis-wywiad-skarb
    owy-ma-uprawnienia-jak-ABW-1558795.html

    "Co wolno wywiadowi skarbowemu
    (...)
    ... Uzyskuje i przetwarza dane identyfikujące abonenta, zakończenia
    sieci lub urządzenia telekomunikacyjnego, między którymi wykonano
    połączenie, oraz dane dotyczące uzyskania lub próby uzyskania połączenia
    między określonymi urządzeniami telekomunikacyjnymi."

    Według mnie nasze państwo zaczyna posuwać się stanowczo w złym kierunku :(

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-03-14 11:16:57
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:et8jun$ijg$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > określonymi urządzeniami telekomunikacyjnymi."
    >
    > Według mnie nasze państwo zaczyna posuwać się stanowczo w złym kierunku :(

    Ku...wa ale kurestwo, to policja scigajaca morderce musi zalatwiac milion
    papierkow na podsluch etc, a takie urzedasy ze skarbowki moga to robic
    prawie od reki, paranoja.

    Proponuje aby wszyscy poszli na nastepne wybory i zaglosowali... ;/

  • 3. Data: 2007-03-14 11:42:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > Ku...wa ale kurestwo, to policja scigajaca morderce musi zalatwiac milion
    > papierkow na podsluch etc, a takie urzedasy ze skarbowki moga to robic
    > prawie od reki, paranoja.

    Przykład idzie z pieprzonego "ju-es-ej" w ramach sloganów walki z
    terroryzmem, u nas nie ma za bardzo jak więc wstawili słowo
    "przestępcy", i nadaje się coraz większe możliwości by kontrolować coraz
    bardziej.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-14 12:17:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

    > Nowa policja zagościła w naszym państwie :/
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Od-dzis-wywiad-skarb
    owy-ma-uprawnienia-jak-ABW-1558795.html

    mamy nowa furtke? nie zdziwilbym sie gdyby najzwyklejsza inwigilacja
    przechodzila pod plaszczykiem 'operacji przeciwko nieuczciwemu
    platnikowi'. jak co do czego, to oczywiscie przez 'pomylke' badz
    'otrzymane bledne informacje'.

    --

    memento lorem ipsum.

  • 5. Data: 2007-03-14 14:45:21
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 14 Mar 2007 11:48:56 +0100, Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

> [...]
    > połączenie, oraz dane dotyczące uzyskania lub próby uzyskania połączenia
    > między określonymi urządzeniami telekomunikacyjnymi."

    mniam, pojawiło się zapotrzebowanie na sprzedaż usług w stylu
    "puszczamy cały ruch telefoniczny/internetowy od/do klienta via jakiś wolny
    kraj" montując u niego urządzenie szyfrujące cały ruch i robiące za
    jeden koniec tunelu (drugi w w/w wolnym kraju) a na fakturze wpisujemy
    "usługi informatyczne" ? :P

    --
    futszaK
    0601061867

  • 6. Data: 2007-03-14 19:37:45
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 14.03.2007 futszaK <f...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > kraj" montując u niego urządzenie szyfrujące cały ruch i robiące za
    > jeden koniec tunelu (drugi w w/w wolnym kraju) a na fakturze wpisujemy

    A gdzieś Ty widział wolny kraj? :-)

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 7. Data: 2007-03-14 22:18:33
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2007 20:37:45 +0100, Dariusz Sznajder napisał(a):

    > A gdzieś Ty widział wolny kraj? :-)

    Moze Sealand - Ksiestwo Sealandii ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sealandia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2007-03-15 18:28:59
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 14 Mar 2007 20:37:45 +0100, Dariusz Sznajder wrote:

    > A gdzieś Ty widział wolny kraj? :-)

    czepiasz się

    chodzi o dowolny kraj w którym polskie służby skarbowe nie mają takiej
    swobody działania jak w polsze