  • 1. Data: 2017-07-01 17:03:15
    Temat: Re: Podwojny SIM tego samego numeru?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.07.2017 o 15:42, Yerine Ictimai pisze:
    > Powiedzcie bardzo prosze jak miec dwa SIMY (i dwa telefony) z tym
    > samym numerem, ktoras siec oferuje tego typu mozliwosc?
    > Albo moze jakis trick? ;)

    trik nazywa się przekierowanie rozmów. czyli jeśli ktoś dzwoni na moj
    numer w dużym androidzie, to zgłasza sie duży android. jeśli jadę nad
    wodę to biorę malutki telefonik, dużego androda wyłączam. jeśli ktoś
    dzwoni domnie, androdid wyłączony, przekierowuje rozmowę na mały
    telefonik. W pewien sposób mam dwa telefony, na jednym numerze. ale nie
    jednocześnie. sory

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-07-01 18:48:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-01 o 17:03, ToMasz pisze:

    > trik nazywa się przekierowanie rozmów.

    To jest coś zupełnie innego.
    W twoim przykładzie nie przekierujesz smsów, a i numer telefonu przy
    dzwonieniu nie będzie ten sam na dwóch kartach. Już nie mówiąc o
    konieczności utrzymywania dwóch numerów.
    To, co proponujesz, to tylko bardzo ułomna proteza tego, o co się pyta
    Yerine.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-07-01 18:58:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.07.2017 o 17:39, Yerine Ictimai pisze:

    > Ale przekierowanie kosztuje jakos dodatkowo, SIM
    > przekierunkowujacy podczas przekierowania nabija
    > rachunek?

    nie kosztuje "dodatkowo" - tak jak zwykła rozmowa. tyle że ja mam
    (miałem) w playu za darmo w sieci. teraz co prawda jestem w tmobile, ale
    też mam za darmo :) Z drugiej strony jakby co, mnie to jest potrzebne
    awaryjnie, wiec te parę groszy zapłacę.

    ToMasz

    Ps i jak ktoś zauważył - smsy się nie przekierowują

  • 4. Data: 2017-07-02 11:37:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Jul 2017 19:27:42 +0200 (GMT+02:00), Yerine Ictimai
    > Ale jak to dziala, powiedzmy ktos dzwoni na sima A
    > przekierowujacego, on przekierowuje rozmowe na sima B, rozmowa
    > trwa 10min. Pytanie: za rozmowe przychodzaca za te 10 min sim A
    > pobiera oplate (poniewaz przekierowanie to tak jakby dzwonil na
    > sima B)?

    Jesli oba simy z jednej sieci, to w niektorych taryfach oplaty nie ma.
    Albo sie miesci w ramach limitu czy "nieograniczonego limitu".

    J.