  • 1. Data: 2013-05-02 14:31:34
    Temat: Polakierowanie lusterek
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam jakieś rysy na plastikowej obudowie lusterek.
    Przyszło mi do głowy, że zeszlifuję to trochę i polakieruję na czarno.

    Czy dam radę garażowo uzyskać zadowalający efekt?
    A może lepiej nie ruszać, bo tak naprawdę to prawie nie widać i takie tam...

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-05-02 22:05:54
    Temat: Re: Polakierowanie lusterek
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:kltmb1$lbj$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    >
    > Czy dam radę garażowo uzyskać zadowalający efekt?
    > A może lepiej nie ruszać, bo tak naprawdę to prawie nie widać i takie

    A spróbuj tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=S59fh-6Saaw

    Jako bonus - wymowa autora ;-)
    Ale pokazuje "konkretnie" i "wdzięcznie";-)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2013-05-02 22:08:16
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=S59fh-6Saaw
    >
    > Jako bonus - wymowa autora ;-)
    > Ale pokazuje "konkretnie" i "wdzięcznie";-)

    "Don't be so disgusting like me - use water" ;-)))
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2013-05-02 22:37:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-02 22:08, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > "Don't be so disgusting like me - use water" ;-)))

    Jestem zaskoczony, że po podgrzaniu opalarką te plastiki odzyskują
    czarny kolor. Myślałem, że one są pomalowane a nie tak "same z siebie".

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-05-02 22:51:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-02 22:37, Marcin N pisze:

    > Jestem zaskoczony, że po podgrzaniu opalarką te plastiki odzyskują
    > czarny kolor. Myślałem, że one są pomalowane a nie tak "same z siebie".

    A jednak. Jeszcze wiele rzeczy Cie w zyciu zaskoczy. A numer z opalarka
    to jedna z podstawowych technik handlarzy motocykli.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2013-05-02 23:46:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-02 22:51, Kuczu pisze:

    > A jednak. Jeszcze wiele rzeczy Cie w zyciu zaskoczy. A numer z opalarka
    > to jedna z podstawowych technik handlarzy motocykli.

    A jakie są wady rozwiązania z opalarką? Można pogorszyć sprawę?

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-05-02 23:53:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-02 23:46, Marcin N pisze:

    > A jakie są wady rozwiązania z opalarką? Można pogorszyć sprawę?

    To tak zwane pudrowanie syfa a przy braku doswiadczenia mozna wiecej
    popsuc niz naprawic.

  • 8. Data: 2013-05-02 23:56:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-02 23:53, Kuczu pisze:

    > To tak zwane pudrowanie syfa a przy braku doswiadczenia mozna wiecej
    > popsuc niz naprawic.

    O widzisz, to chciałem usłyszeć. Znaczy: nie tykać bez doświadczenia.

    Zresztą na tym filmie z linka - to szału nie ma. Efekt końcowy
    (zwłaszcza na kufrze) wydaje się daleki od doskonałości.

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-05-02 23:58:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > A jednak. Jeszcze wiele rzeczy Cie w zyciu zaskoczy. A numer z opalarka
    > to jedna z podstawowych technik handlarzy motocykli.

    I jeszcze pytanie: skoro ten plastik jest czarny sam z siebie - to czemu
    po przetarciu papierem ściernym (ziarnistość 600) robi się szary?

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-05-03 00:01:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-05-02 23:58, Marcin N pisze:

    > I jeszcze pytanie: skoro ten plastik jest czarny sam z siebie - to czemu
    > po przetarciu papierem ściernym (ziarnistość 600) robi się szary?

    rence opadywuja