  • 11. Data: 2008-04-12 20:36:05
    Temat: Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 12 Apr 2008 15:41:34 +0200, Anna Sikora <...@n...pl>
    wrote:

    > Tą alfe po free wyrzucilem w 2004 do kontenera na smiecie budowlane
    > stojacego pod Intraco.

    A patyczki? :P

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net

  • 12. Data: 2008-04-12 21:50:23
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Andrzej P. Wozniak wrote:
    > Zobaczcie główną stronę http://free.polbox.pl
    >
    > Ponieważ Netia zatrudnia obecnie ladminów, którzy nie potrafią nawet

    Przytoczę jeszcze jeden wyznacznik kompetencji - rozesłali powiadomienie
    o wyłączeniu aliasów z dniem 30 kwietnia ale przy próbie wysłania na mój
    alias już teraz otrzymuję:

    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<X...@...pl>: host
    in.w.pl [87.204.28.26]: 550 5.1.1 <X...@...pl>: Recipient address
    rejected: User unknown in relay recipient table

    A wiadomość 2 kwietnia otrzymałem taką:

    <cytat>
    Szanowni Klienci,

    Rozwój oraz szerokie zastosowanie internetu stawia coraz wyższe
    wymagania przed firmami oferującymi usługi hostingowe.
    W związku z tym, że świadczone Państwu usługi w serwisie
    aliasy.polbox.pl nie spełniają kryteriów funkcjonalności, zmuszeni
    jesteśmy z dniem 30 kwietnia br zamknąć wszystkie adresy zdefiniowane w
    domenach w.pl i z.pl.
    Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą usług hostingowych Netii. W
    przypadku ich wyboru mogą Państwo w prosty sposób złożyć zamówienie
    przez internet.

    Zespół alias.polbox

    </cytat>

    --
    Olek

  • 13. Data: 2008-04-12 22:27:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olek <o...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > W związku z tym, że świadczone Państwu usługi w serwisie
    > aliasy.polbox.pl nie spełniają kryteriów funkcjonalności, zmuszeni
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Przeciez napisali ze uslugi nie funkcjonuja... :-(
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2008-04-12 23:05:41
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Przeciez napisali ze uslugi nie funkcjonuja... :-(

    Czyli wyłączą niedziałające?
    --
    Olek

  • 15. Data: 2008-04-13 12:09:35
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 11.04.2008 Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> napisał/a:
> [...]
    > zadeklarować zestawu znaków, więc pozwolę sobie poprawić krzaczki i
    > zacytować to, co rozesłali swoim użytkownikom:
    buu...
    szkoda :(

    Chociaż z drugiej strony - z zakładanych kilka(albo kilkanaście?) lat
    temu "darmowych" kont które od kilku last miałem dopisane do fetchmaila
    do tej pory przetrwały tylko
    - polbox
    - onet (jedno konto, zakładane stosunkowo niedawno)
    - tenbit.pl (też stosunkowo ścieże)

    Wszystkie pozostałe - obecnie już albo nie działają(free.net.pl,
    free.com.pl, poland.com, arena.pl, ...,) albo też konto "zniknelo"...

    W każdym razie i tak wielkie brawa dla zespolu ze tak dlugo utrzymal
    darmowa usluge "na chodzie".

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 16. Data: 2008-04-13 12:56:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

    > W każdym razie i tak wielkie brawa dla zespolu ze tak dlugo utrzymal
    > darmowa usluge "na chodzie".

    Ja sie obawiam, że całkiem niedawno ktoś "w derekcji" Netii się
    dowiedział, że w ogóle takie usługi są świadczone. I w ramach troski o
    dalszą dobrą współpracę...

    M.

  • 17. Data: 2008-04-13 14:26:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 13 Apr 2008 14:56:34 +0200, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Ja sie obawiam, że całkiem niedawno ktoś "w derekcji" Netii się
    > dowiedział, że w ogóle takie usługi są świadczone.

    Nie sądzę.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl

  • 18. Data: 2008-04-13 21:08:56
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> w artykule
    <news:ftsvu2$uf4$1@news.onet.pl> pisze:

    > Ja sie obawiam, że całkiem niedawno ktoś "w derekcji" Netii się
    > dowiedział, że w ogóle takie usługi są świadczone.

    Nie dlatego. Rok temu jeszcze wszystko w miarę sprawnie działało. Jak coś
    padło, to pisałem do stosownego admina (adresy działały!) i znowu ruszało.
    Tyle że wtedy zatrudnili jogurtów do akwizycji DSL-i...

    > I w ramach troski o
    > dalszą dobrą współpracę...

    ...zaczęło się zniechęcanie klientów, którym nie da się wcisnąć ani
    internetu, ani telefonu. I taki stan jest do tej pory. Jak coś nawali
    w weekend, to leży aż do poniedziałku rano, kiedy przyjdzie technik
    i to coś zresetuje.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 19. Data: 2008-04-13 21:14:49
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> w artykule
    <news:m3prsuiu9v.fsf@maximus.localdomain> pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Przeciez napisali ze uslugi nie funkcjonuja... :-(

    Ależ funkcjonują. Serwer SMTP działa tylko w jedną stronę i wciąż zbiera
    spam z całego świata. Chcesz rolexa albo trochę viagry?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 20. Data: 2008-04-16 13:45:46
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:fto93u$d0n$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > zadeklarować zestawu znaków, więc pozwolę sobie poprawić krzaczki i
    > zacytować to, co rozesłali swoim użytkownikom:

    O kurcze to polbox dopiero odchodzi do muzeum historii internetu. Pamiętam,
    że gdzieś w 96/97 roku zakładałem pierwszą skrzynkę jeszcze na modemie
    28800. Dawno niestety poszła ona w zapomnienie. Zdziwiony jestem, że wogóle
    jeszcze to funkcjonowało ale fakt przy tym co oferuje googlemail polbox to
    pryszcz.