  • 41. Data: 2008-04-18 13:48:52
    Temat: Re: Polbox odchodzi do krainy niesko?czonych transfer?w
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Miroslaw Luc <m...@n...waw.pl> writes:

    > : Tych w budynku CIUWu: bardzo nie pamietam, ale moze frodo i glownie
    > : sam.nask.org.pl.
    >
    > Mala poprawka:
    > frodo.nask.org.pl - konta akademickie
    > sam.nask.com.pl - konta komercyjne

    Dlatego wlasnie napisalem - ze mozna sie bylo zalogowac na obie
    maszynki.

    Aczkolwiek nie pamietam szczegolow zwiazanych z gandalfem, uzylem go
    moze z raz lub dwa.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 42. Data: 2008-04-18 13:59:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Dlatego wlasnie napisalem - ze mozna sie bylo zalogowac na obie
    > maszynki.

    Aaa, com.pl - oczywiscie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 43. Data: 2008-04-18 16:37:04
    Temat: Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferw
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Miroslaw Jaworski wrote:

    > Techniczni mieli w tamtych czasach pagery EasyCalla, na które klienci
    > wysyłali requesty serwisowe. Obsługa zgłoszenia wymagała najczęściej
    > dostania się do aparatu telefonicznego na drucie.
    >
    > Pamiętam walizkowego Centertela ze słuchawką na kablu jednego z
    > kolegów; sam załapałem się już na GSM ( Era wystartowała w połowie
    > września '96, Plus dwa tygodnie później ) - miałem do dyspozycji
    > relatywnie niewielki aparat Nokia 2110.

    pamiętam targi i stada biznesmenów z przenosmymi radiostacjami motorola :)

  • 44. Data: 2008-04-18 18:04:46
    Temat: Re: Polbox odchodzi do krainy nieskończonych transferów
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Miroslaw Jaworski <m...@i...pl> writes:

    > Ponadto GTS CE ( Central Europe; Polska była tylko jednym z krajów,
    > w których GTS ) kupił E-Bone i jako jedyny w pl sprzedawał do niego
    > dostęp, sam został kupiony przez KPNQwest; ten ostatni ogłosił
    > bankructwo, GTS odkupili Rosjanie ( Grupa Menatep, która miała również
    > Jukos ). Niedawno GTS kupił Energis; teraz Rosjanie realizują zysk
    > i sprzedają GTS sam już w tej chwili nie wiem komu :)

    A serwerownia GTS w piwnicy na Pięknej 24 (to taki śmieszny
    niedokończony od 10 lat budynek, schodziło się po betonowych schodach
    bez poręczy, a budynku pilnował cieć w kufajce...) to jeszcze
    istnieje? Jakoś neonu na dachu ostatnio nie widziałem, czyżby znikł?

    MJ

  • 45. Data: 2008-04-18 18:13:20
    Od: Łukasz Bromirski <f...@t...arms>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > bez poręczy, a budynku pilnował cieć w kufajce...) to jeszcze
    > istnieje? Jakoś neonu na dachu ostatnio nie widziałem, czyżby znikł?

    Oczywiście. Chociaż ostatnio coraz mniej w niej gratów :)

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net

  • 46. Data: 2008-04-19 12:03:46
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Fri, 18 Apr 2008 15:48:52 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Dlatego wlasnie napisalem - ze mozna sie bylo zalogowac na obie
    > maszynki.
    >
    > Aczkolwiek nie pamietam szczegolow zwiazanych z gandalfem, uzylem go
    > moze z raz lub dwa.

    Jak już się Wam zbiera na wspominki...
    Gandalf to był jakiś taki uniwersalny gateway - można się było do niego
    łączyć po TCP/IP, DECnecie, X.25 i bodaj także tym IBM-owskim protokołem,
    którego używał EARN/BITNET. Nazwa się wzięła od kanadyjskiej firmy
    <http://en.wikipedia.org/wiki/Gandalf_Technologies>, która to produkowała, i
    chyba od tego czasu NASK zaczął nazywać hosty imionami bohaterów "Władcy
    Pierścieni" (frodo, bilbo, sam, pippin, merry, boromir, morgoth i chyba coś
    jeszcze). Jasio Motoszko i Irek Neska pewnie pamiętaliby szczegóły.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 47. Data: 2008-04-22 20:06:20
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> w
    artykule <news:fto93u$d0n$1@mx1.internetia.pl> pisze:

    > Zobaczcie główną stronę http://free.polbox.pl
    [...]
    > W związku z tym, że świadczone Państwu usługi w serwisie free.polbox.pl
    > nie spełniają kryteriów funkcjonalności, zmuszeni jesteśmy z dniem 30
    > kwietnia br zamknąć konta poczty elektronicznej w domenie polbox.com.

    Domena polbox.com już nie działa, a dziś dopiero 22 kwietnia.
    Tylko spam dalej przyjmują, nasza-klasa też się załapała...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    ...admin z przypadku często pewnych rzeczy nie wie/nie zna/nie umie/

  • 48. Data: 2008-04-22 20:55:01
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Andrzej P. Wozniak pisze:

    > Domena polbox.com już nie działa, a dziś dopiero 22 kwietnia.
    > Tylko spam dalej przyjmują, nasza-klasa też się załapała...

    Ale na jakiej zasadzie przyjmują spam?
    Mi się nie udało nic wysłać ani otrzymać poprzez alias pocztowy na w.pl
    --
    Olek

  • 49. Data: 2008-04-22 22:18:07
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Olek <o...@p...onet.pl> w artykule
    <news:fuljmd$3hk$1@nemesis.news.neostrada.pl> pisze:

    > Ale na jakiej zasadzie przyjmują spam?

    Mam na myśli spam podszywający się pod naszą-klasę. Serwer SMTP
    free.polbox.pl
    jest otwarty na świat, a nie na własnych użytkowników.

    > Mi się nie udało nic wysłać ani otrzymać poprzez alias pocztowy na w.pl

    Aliasy to inna usługa - tu wiem tylko, że strony na z.pl i w.pl działały
    jeszcze gorzej niż poczta free.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 50. Data: 2008-05-12 20:39:14
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Andrzej P. Wozniak pisze:

    > Aliasy to inna usługa - tu wiem tylko, że strony na z.pl i w.pl działały
    > jeszcze gorzej niż poczta free.

    Aliasy nie forwardują poczty ale system nadal wysyła przypomnienia o
    zbliżającym się terminie aktualizacji po wykonaniu której otrzymujemy
    maila o treści:

    Nastąpiła aktualizacja aliasu x...@...pl.
    Będzie on działał przez następne 90 dni do 08 sierpnia 2008 (piątek).
    Była ona dokonana dn. 10 maja 2008 (sobota) z komputera xx.xx.pl (adres
    IP: xx.xx.xx.x).

    Więcej informacji: http://www.alias.polbox.pl.

    Zobacz też: http://free.polbox.pl.

    --