eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Thu, 10 May 2018 22:23:14 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 41
    Message-ID: <pd29nh$pfv$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pd1c55$quo$1@node1.news.atman.pl>
    <5af439a2$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pd1evc$u08$1@node1.news.atman.pl> <pd1g86$vaf$1@node1.news.atman.pl>
    <5af45ec5$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-18-182.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1525983793 26111 89.64.18.182 (10 May 2018 20:23:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 May 2018 20:23:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7451
    X-Antivirus: Avast (VPS 180510-4, 2018-05-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241147
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "brum" <s...@n...berdyczow> napisał w wiadomości
    news:5af45ec5$0$605$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Tak działa autoBOK PLUSa...
    >
    > Ale o co chodzi? Żalisz się, jakbyś jeszcze nie załapał, że korporacje nie
    > są po to, żeby oferować i zarabiać, a wyłącznie po to, żeby zarabiać i to

    Ja wiem, że oni abonentów mają głęboko w sercu do góry nogami. Czyli wiadomo
    gdzie...

    > rożnymi, ehkm, metodami. Trzeba ich bić tą samą bronią.

    Jakoś głupi jestem, bo chcę po bożemu, zło dobrem (nie mylić z
    misiaczkowością) zwyciężać. Dla kogo dobrem, dla tego dobrem. A ważniejsza
    jest dla mnie bliska osoba - i o to tanie skurwysyństwo mam żal.

    > Od dwudziestu lat naprawiam pralkę, pardon, korzystam z usług operatora
    > wiodącego i nie pamiętam miesiąca (chociaż się zdarzył zapewne), żeby nie
    > było korekty.

    Grzmocą cię na prądzie?

    > Ostatnio zmieniłem kilka isdn-ów na potsy. Skutek uboczny: wywalili mi
    > kilka numerów z automatycznego emajlowego bilingu.
    > Zgłosiłem reklamację (cel: otrzymać bilingi i przywrócić automatyczne
    > dostarczanie), a żeby sprawie nadać powagi zażyczyłem sobie zwrotu opłat
    > aboanementowych. I te słoiki oddały 100% abonamentu!!!

    Czyli jednak mieli coś nieczystego na myśli i abyś się nie kapnął, oddali
    zawczasu, byś nie drążył?

    > Żeby chociaż ktoś się postarał i oddał 10% to bym ich szanował. A tak to
    > znów złożę reklamację na słabe światło księżyca i zobaczę ile oddadzą.

    Taak... https://www.youtube.com/watch?v=ZzivIBKepP4 :))

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: