eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje
    segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Thu, 10 May 2018 23:06:09 +0200

    (...)

    > A dzwoniles do swojej bylej ? Tzn Orange mam na mysli :)
    > Wszyscy teraz maja takie automaty.

    OK, nie mam nic przeciwko nim! Ale niech nie zachowują się, jak ostatnie
    chu^Wprącia z reklam, gdzie masa pierdo^H^Hniczenia jakichś bzdur, a
    pierniczyć, to by należało raczej jakąś fajną lasencję...

    > Ladnie opisac, i wyslac do UKE.
    > UKE sypnie karą, to moze bedzie lepiej.

    Jak zajdą za skórę, to i tak się napisze. Choć ja jednak woję załatwiać
    takie rzeczy polubownie. Czasem może delikatnie "huknąć", ale polubownie. Bo
    nie interesuje mnie ukaranie, tylko rozwiązanie problemu. Ale jak ktoś nie
    wykaże cienia zainteresowania rozwiazaniem problemu, to gotów jestem
    uderzyć. Pewien sklep, dość drogie delikatesy przy placu Wilsona, ale, jest
    Pepsi 2l, cena przy towarze 6.10, ale ją zaakceptowałem, choć uznałem za
    bardzo wysoką (to były jeszcze czasy, gdy zdarzało się wnormalnym sklepie
    kupić za poniżej 5 złotych), ale mi się pić chciało i zdecydowałem się na
    zakup. Podchodzę do kasy, a kasa 6.20 się należy. Ożeszwykurwy, odmówiłem,
    oddałem towar, metka z 6.10 nadal była. Gdyby chociaż było "Przepraszamy,
    ale nie możemy sprzedać tego za 6.10, nasza pomyłka", to bym te 10 groszy
    dołożył i kupił. A tak, skoro postawili się okoniem, to poleciał sążnisty
    mail do WIIH (następca PIH), dostałem odpowiedź, ze wprawdzie błędu w
    systemie kasowym dotyczącym Pepsi nie znaleźli, ale się okazało, że w kilku
    miejscach nie było cenówek i trochę się tam mandatnęło.

    > Wydamy 100 mln na reklamy, to klienci przyjda.

    Chyba, że to będzie jakaś durnota ewidentna zbyt durna nawet dla
    przysłowiowego "idioty", to się ludzie zapyszczą i będzie siara.

    > Nie wydamy, to nie przyjda, a jeszcze uciekna, bo u konkurencji 2zl taniej
    > :-P

    Ale będą pewnie i tacy, co z powodu przykrego doświadczenia oznajmi, że
    https://www.youtube.com/watch?v=93b1xV105HU ...

    > Trzeba przyznac, ze te telefony coraz lepsze, coraz rzadziej trzeba
    > dzwonic, a za to usterki coraz bardziej skomplikowane.

    Jak Sferia zmieniała sieć z własnej CDMA, na wirtualną GSM (Polkomtel, czy
    też Centernet), to w moim Szajsungu apki ładowały się niemal natychmiast.
    Dziś bywa, że po kilka sekund, a sporadycznie po kilkanaście, trwa
    uruchomienie... Porozbuchiwały się te programy, jak stare klapzdry.

    > W sumie ... moze najbardziej oplacalne to "a niech sp*" :-)

    Co do niektórych klientów, to rzeczywiście lepiej, aby spi^Wszybko się
    oddalili na ruski miesiąc :P

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...