    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 11 Feb 2019 04:30:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Polska nauka - grafen
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 20:08:25 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > A od jakiego progu zaczyna sie korporacja ? :-)

    Zakładając że Twoje naiwne oczęta widziały chociaż końcówkę komuny, sądzę że
    powinieneś być w stanie odróżnić firmę z konkretnym właścicielem któremu zależy na
    jej dobru od tworu należącego do nikogo, zarządzanego przez złodziejską szajkę która
    kombinuje jak wydoić możliwie dużo kasy zanim następna szajka pozamyka ich do
    więzienia. Albo i nie pozamyka w obawie o własną skórę po kolejnym cyklu.

    > Na jedno wychodzi.

    Na co innego. Gdyby była tworzona w tym KGHM to według jakiegoś planu. Choćby i
    złodziejskiego, ale przynajmniej przez kogoś przemyślanego, z obsadą potrafiącą
    nurkować w tym szambie. A tu była forma wrogiego przejęcia, bez żadnych szans dla
    startupu badawczego na przetrwanie.

    > P.S. To jest KGHM TFI S.A., jeszcze inne bydle ... ale zakladam, ze w
    > KGHM.

    > Mowisz, ze wszyscy juz tylko o dobro swoje, znajomych i Partii ?

    Pytam czy znasz jakiś przykład. Na wypadek gdybyś miał ukształtować moje zdanie na
    temat tego co się w Polsce odbywa, choćby i na pojedynczym przykładzie. Patrzysz na
    to z bliska, więc pewnie wiesz lepiej...