  • 41. Data: 2017-05-31 00:14:36
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    spider w
    <news:592de89b$0$649$65785112@news.neostrada.pl>:

    > W dniu 2017-05-30 o 23:07, 007 pisze:
    >> spider w
    >> <news:592dd7f2$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>:

    >>> To było w tym miejscu:
    >>> https://www.google.pl/maps/@51.4964356,15.9944744,3a
    ,75y,249.85h,105.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBy0xwlpivkQ
    LHnjB1Nr8Qw!2e0!7i13312!8i6656
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=r6DshRTXLJU

    > Tak oglądając klatka po klatce to widać że wyprzedzany zjechał trochę na
    > pobocze i chyba nie dostał rykoszetem.

    Moim zdaniem bez szans, żeby nie dostał, jechał wolniej (był wyprzedzany),
    to, że troche zjechał na prawo to dlatego, że zobaczył peugeota, który na
    niego podążał -- mogę sie założyć, że o cieniasie dowiedział się z prasy,
    gdy wytrzeźwiał...

    https://ibb.co/k4Br3F

    > Gdyby kierowniczka peugeota
    > zrobiła to samo zamiast deptać hamulec w samochodzie z niesprawnym abs
    > lub bez abs, to by się wszyscy zmieścili.

    Być może. Nie ulega wątpliwości kto jest sprawcą, ale dla potomnych warto,
    zeby ukarano pozostałych uczestników za ich wykroczenia (w tym kierowniczkę
    niesprawnego peugeota, i nagrywającego)

    --
    'Tom N'

  • 42. Data: 2017-05-31 00:57:54
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > czyja wina ?:-)
    > http://ebd.cda.pl/620x368/140731543

    Cud, ze cało wyszła. No może nie cało, ale żywa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 43. Data: 2017-05-31 01:06:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Konfabulujesz, widać, że jest ciągła od strony nagrywającego, od strony
    > wyprzedzającego praktycznie nic nie widać.

    To, czy był tam zakaz i w jakiej formie wyrażony nie ma znaczenia. Brak
    zakazu nie zwalnia z myślenia. Z, czy bez zakazu wina wyprzedzającego
    kamikadze bezsporna.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 44. Data: 2017-05-31 09:16:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Tuesday, May 30, 2017, 6:12:36 PM, you wrote:

    > Nie rozumiem zachowania samochodu z przodu. Dlaczego zamiast odruchowo
    > na pobocze zjechał na środek?

    Obróciło na zablokowanych kołach. Przednie koła były lekko skręcone do
    zjazdu na pobocze ale szans zero na mokrym bez ABSu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2017-05-31 09:52:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-05-30 22:04, r...@k...pl wrote:

    > Mówimy o sytuacjach gdzie pobocze doskonale widać na 500m naprzód.

    Raczej mowimy o linii ciaglej i jej przewidzianym przeznaczeniu ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 46. Data: 2017-05-31 10:22:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-30 o 19:30, J.F. pisze:

    > Nie potrafie sie dopatrzec jaka tam linia, ale nie ma po drugiej stronie
    > zadnego znaku - a powinien byc koniec zakazu.
    >
    > Byc moze zakaz z drugiej strony konczy sie wczesniej i wyprzedzanie
    > zaczelo sie jeszcze na zakazie.

    To nie ma najmniejszego, żadnego znaczenia.
    Łajza nie powinna wyprzedzać.

    > Tak prawde mowiac ... w podobnej sytuacji, na miejscu wyprzedzajacego
    > .... wpada wam pomysl do rowu, czy jednak srodkiem i przytulic sie do
    > tego po prawej ?

    Nie rozumiem sensu takiego pytania.
    Jeśli ktoś ma odrobinę oleju w głowie, to _nigdy_ nie będzie na miejscu
    tego wyprzedzającego.
    A jeśli ktoś na miejscu tego wyprzedzającego bywa, to znaczy że jest
    zwykłym kretynem i odpowiedź na to pytanie jest zupełnie nieistotna.

    Czy był zakaz, czy nie, w tym przypadku jest zupełnie nieważne.
    Debil nie powinien był tam wyprzedzać.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 47. Data: 2017-05-31 11:08:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-30 o 23:48, spider pisze:

> [...]
    > zrobiła to samo zamiast deptać hamulec w samochodzie z niesprawnym abs
    > lub bez abs, to by się wszyscy zmieścili.

    Wszyscy winni - babka która jechała spokojnie białym Peugeotem po swoim
    pasie, drugi który jechał spokojnie po swoim pasie. Kierująca Seicento,
    która wyprzedzała na czołowe niewinna.

  • 48. Data: 2017-05-31 11:59:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup

    >Nie rozumiem sensu takiego pytania.
    >Jeśli ktoś ma odrobinę oleju w głowie, to _nigdy_ nie będzie na
    >miejscu tego wyprzedzającego.

    Nigdy to nie mow nigdy.
    Albo zrob szczery rachunek sumienia ile razy przy wyprzedzaniu
    zmusiles tego z przeciwka do hamowania.

    >A jeśli ktoś na miejscu tego wyprzedzającego bywa, to znaczy że jest
    >zwykłym kretynem i odpowiedź na to pytanie jest zupełnie nieistotna.

    Tu akurat w druga strone chodzi - widzac kretyna z naprzeciwka hamowac
    i jechac prawa strona pasa, rozgladac sie za dogodnym zjazdem do rowu,
    czy hamowac, wlaczyc dlugie i zjechac do srodka jezdni - niech on
    sobie szuka dogodnego zjazdu do rowu.

    Zanim odpowiecie, to przypomnijcie sobie wlasne zachowanie na miejscu
    kretyna :-)

    IMO - wiekszosc nie zjedzie, bedzie sie uparcie trzymalo mysli, ze
    jeszcze zdaza.
    W rowie bezpieczniej ... ale trzeba miec AC i dwie kamery ...

    J.

  • 49. Data: 2017-05-31 12:43:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.170530.invalid...
> [...]

    >bez uszkodzeń, o tym, ze nie zatrzymał się nawet nie myślę.
    >No i jak jechał, ze kierownik w srajczento sie do wyprzedzania

    Dostosowujac predkosc do warunkow - las, dzikie zwierzeta, dzicy
    kierowcy :-P

    >Na googlu nie ma jeszcze B-9, ale i tak jest w pokazanej sytuacji
    >niepotrzebny -- prawda J.F. ? ..

    Niepotrzebny - widzac pojazd nie powinna wyprzedzac, nie widzac ...
    tym bardziej nie powinna.
    Ale - nie piszmy, ze "na zakazie".

    Poza tym rozejrzycie sie w googlu - oznakowanie moglo ja troche
    zmylic, ciagla linia przed zakretem, przechodzi w przerywana, mozna
    wyprzedzac ... a widocznosc jesli dobrze widze to 200-300m.

    No ale 300m to na tyle malo, ze nie powinno mylic :-)

    Ciekawe czy wyprzedzala jeszcze na zakrecie i ciaglej - seicento to
    raczej nie jest demon mocy..

    J.

  • 50. Data: 2017-05-31 12:45:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Na filmie zaraz po zderzeniu widać, że zderzenie jest tuż przy
    >końcu/początku podwójnej ciągłej. Ten co wyjechał na czołowe
    >zap---lał wzdłuż podwójnej ciągłej.

    Podwojnej, albo ciaglej z przerywana. Nie widac.

    Link padl, rzeczywiscie od jego strony byla przerywana ... chyba, ze w
    dniu wypadku juz nie.

    J.