  • 11. Data: 2011-04-14 20:51:11
    Temat: Re: Półsyntetyk na syntetyk - ma ktoś doświadczenie?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-14 20:33, Arni pisze:

    > japierdole, ten mit nigdy chyba nie umrze.
    >
    > czy syntetyk zżera uszczelki? Jeśli nie to czy półsysntetyk albo minerał
    > zmienia uszczelki tak, że w reakcji z sysntetykiem sie rozpadają?
    >
    > jesli cokolwiek moze sie stac przez syntetyk to wypłukanie nagarów
    > zebranych po bylejakim mineralu. _Nagaru_. Czy silnik uszczelniany jest
    > nagarem czy uszczelkami?

    Silnik jest uszczelniany nagarem. Im go wiecej tym mniej silnik bierze
    oleju, ma wyzsza kompresje i moc. Bo nagar=moc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2011-04-14 20:58:37
    Od: Glub <g...@g...com>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > jesli cokolwiek moze sie stac przez syntetyk to wypłukanie nagarów
    > zebranych po bylejakim mineralu. _Nagaru_. Czy silnik uszczelniany jest
    > nagarem czy uszczelkami?

    Zależy od przebiegu:P

    --
    Glub SW-T400

  • 13. Data: 2011-04-14 23:01:07
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "Pasiak" <p...@i...pl> napisał
    >
    > NIE WOLNO zalac syntetykiem bo Ci wypłucze uszczelki...

    Wow!
    To jest news tygodnia.
    Zalalem swoje moto syntetykiem, wiec zaraz sie ubiore i zejde na dol
    sprawdzic czy jeszcze mi sie uszczelki nie wyplukaly.
    Napisz czy sa jeszcze jakies inne zagrozenia?

    erg

  • 14. Data: 2011-04-15 01:20:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 4/14/2011 11:37 AM, dawiata wrote:
    ale z tego co ja słyszałem to jak już
    > masz lany np mineralny to nawet NIE WOLNO zalac syntetykiem bo Ci wypłucze
    > uszczelki...

    Źle slyszales. Nie powtarzaj takich bzdur bo jeszcze ktos uwierzy.

    > Może między pełnym a semisyntetykiem nie ma, aż takiej róznicy
    > wiec nie pogorszy to sprawy,

    Semisyntetyk to nic innego jak syntetyk zmieszany z olejem mineralnym.

    > ale ja osobiście bym zostawił co jest,
    > tymbardziej, że przy takim przebiegu raczej daje się semisyntetyk...

    Co ma do tego przebieg? Możesz poprzec to jakimis konkretnymi argumentami?

    Pozdr.
    Pete

  • 15. Data: 2011-04-15 06:13:48
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Glub pisze:

    > Zależy od przebiegu:P

    i od tego, czy to jest olej motocyklowy czy samochodowy. A jaki sie leje
    do trajki?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2011-04-15 06:28:05
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Pete"
    Semisyntetyk to nic innego jak syntetyk zmieszany z olejem mineralnym.

    Ja w oparciu o pewne zrodla napisalbym ze to mineral z dodatkami
    uszlachetniajacymi.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2011-04-15 06:58:41
    Temat: Re: Pó?syntetyk na syntetyk - ma kto? do?wiadczenie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-14, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Wlanie syntetyka nie zaszkodzi, ale czy poprawi?

    Uwazasz, ze nie ma roznicy miedzy polsyntetykiem a syntetykiem? Juz nie
    mowiac o tym ze polsyntetyk ma wiecej wspolnego z mineralnym niz z
    syntetycznym...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-04-15 07:00:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-14, dawiata <d...@i...pl> wrote:

    > U?ytkownik "Pasiak" <p...@i...pl> napisa?
    >>
    > syntetyk powinien byae lany od pocz?tku do
    > ------------------------------
    > od poczatku do konca to mo?e i tak, ale z tego co ja s?ysza?em to jak ju?
    > masz lany np mineralny to nawet NIE WOLNO zalac syntetykiem bo Ci wyp?ucze
    > uszczelki... Mo?e miedzy pe?nym a semisyntetykiem nie ma, a? takiej róznicy
    > wiec nie pogorszy to sprawy, ale ja osobi?cie bym zostawi? co jest,
    > tymbardziej, ?e przy takim przebiegu raczej daje sie semisyntetyk...

    Od poczatku to silnik jest zalewany mineralnym by sie dotrzec czego
    dobrze by nie mogl zrobic na syntetycznym co juz duzo mowi tutaj o tym
    jak dziala syntetyk. A co z uszczelkami? Wypadnie mi uszczelka z pod
    glowicy czy ta od dekla od sprzegla? Miedzy semi a pelnym syntetykiem
    jest ogromna roznica, ten pierwszy ma malo wspolnego z tym drugim. Poza
    tym jaki przebieg? 50000 to jest niby duzy przebieg? Ja mam ponad 70kkm
    i leje Motula 300V i ile wlewam tyle zlewam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-04-15 07:02:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-15, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > i od tego, czy to jest olej motocyklowy czy samochodowy. A jaki sie leje
    > do trajki?

    Musisz zmieszac jeden z drugim. Proporcje sobie policz na podstawie
    ilosci kol.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-04-15 08:05:16
    Od: "dawiata" <d...@i...pl>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał > Napisz czy sa jeszcze
    jakies inne zagrozenia?

    tak są, ponoć podobne jak przy piciu wódki pędzonej na myszach ;D

    Dobra odpaliłem googla, poczytałem i faktycznie bzdura jak ch** mi wyszła ;)
    Kiedyś, kiedyś jak miałem wymieniąc smarowidło w swoim moto to mi tak
    powiedzieli i w głowie zostało... Dobrze widzieć, że szydercze poczucie
    humoru na Grupie nie umarło heh

    pzdr
    Dawid
    czerwony blady 954