eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie żarówek › Re: Pomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie żarówek
  • Data: 2013-12-18 21:47:07
    Temat: Re: Pomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie żarówek
    Od: "pasatona" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > to czarne to dżwignia do likwidacji asymetrii
    > Po przełączeniu swieci symetrycznie jak w usa i nie doswietla pobocza
    >
    > Jeśli pytasz o lampy to prawa lampa zawsze świeci identycznie jak lewa.

    ok dużo jest zachodu żeby wydłubać z lampy obłyśnik z mocowaniem palnika?
    sądziłem że odbłyśnik w xenonach żyje dłużej, nie wiem skąd takie moje
    przekonanie
    może stąd że niższa moc ale pewnie wyższa temperatura. Moze mniej UV się
    wydziela?
    W każdym razie słabe świecenie powoduje głownie zły stan odbłyśnika czy
    raczej
    zadymione powierzchnie soczewek? Mówię oczywiście o wersji projektorów
    soczewkowych.