    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pomocy z wezykami!
    Date: Tue, 29 Dec 2009 13:54:49 +0100

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:hhcppd$jjf$...@n...news.atman.pl...
    > Nie znam tego moto ale tu na pewno nie ma nic na ziemie :-) Do zbiorniczka
    > cos musi sie jakos wlac i tez musi sie jakos z niego wylac i na pewno nie
    > na ziemie ;-) U mnie jest tak ze do zbiorniczka od gory wpada wezyk od
    > termostatu - wieksza temperatura, wiecej wody wiec sie przelewa do
    > zbiorniczka.
    > Wezyk z dolu zbiorniczka idzie do pompy wody. Wiec uklad jest caly czas
    > wypelniony ciecza - nadmiar jest przelewany gora, niedobor zasysany dolem.

    Zostawilem wezyki do zbiorniczka przyczepione, wiec odpowiednie dlugosci sa
    w odpowiednich miejscach. Dlugi jest na dole zbiorniczka i siega wlasnie
    mniej-wiecej termostatu, a krotki jest tak krotki, jakby albo byl gdzies
    przyczepiony jako odpowietrzenie, albo na ziemie, bo nie siega totalnie
    niczego... ale sprawdze czy aby nie siega pompy wody.

    > A ten wezyk na koncu jest zaslepiony? Bo przewaznie jest to wezyk do
    > zlewania
    > wody i oleju z airboxa.

    Na koncu nie jest zaslepiony, ale gdzies w srodku jest cos wsadzone.
    Przypomina to jakis filtr (tak jak w demoludach na przewodzie paliwowym).
    Zupelnie czarny cylinder, jakies 2-3cm dlugosci i 1,5cm srednicy.

    A od gaznikow zadne przewody nie maja isc na ziemie? Jakies przelewowe, albo
    odpowietrzenia, czy cus? Bo mam 2 przewody gumowe, ktore sa przypiete do
    silnika na opaske, ida na ziemie, srednicami pasuja do gaznika, ale nigdzie
    w ksiazce o nich nie ma ani slowa.

    --
    pzdr:
    Ivam