  • 21. Data: 2011-06-28 10:04:44
    Temat: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Wskaż paluszkiem gdzie piszę o wersji a a gdzie o b i w jakim kontekście
    > ? Bo na razie ty twierdzisz, że nie mamy dróg jak w DE, a ja twierdzę,
    > że miejscami mamy lepsze, i uważam, że tam można zapierdalać aż do "u
    > drzwi twoich stoję panie" bo tam ryzyko utraty życia jest niskie. Ty zaś
    > dyskutujesz o samych zjebanych drogach, co pokazuje, że nie wiesz jak
    > wyglądają drogi w PL.

    Ciekawe - nie wiem czy piszesz poważnie, czy robisz sobie jaja, ale
    jeśli poważnie to jest to dziwnie zbieżne z moimi obserwacjami, że
    sytuacja się systematycznie poprawia w tej materii.

    Otóż to.

  • 22. Data: 2011-06-28 10:28:10
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Po kraju wole podrozowac pociagiem, wygodnie, bezstresowo

    Że jak ??? :D Aleś mi humor poprawił :D
    Szkoda, że nie dopisałeś "bez opóźnień" :D

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 23. Data: 2011-06-28 10:42:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 10:28:10 +0200, MHM napisał(a):

    > Szkoda, że nie dopisałeś "bez opóźnień" :D

    Zalezy gdzie. Do Warszawy z reguly opoznien nie ma. Z dalszymi trasami bywa
    roznie, ale jak jade np. w Bieszczady czy na Mazury, to mi sie nie spieszy.

    Owszem, sa koszmarne kierunki, jak np. Nowy Sacz czy Łodz.

    A Krakowa do Gdanska masz samolot w cenie prawie jak za PKP :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2011-06-28 10:59:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-27 19:02:59 +0200, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> said:

    > co z tymi, ktorych zlapano i jak to sie dzieje, ze codziennie lapia
    > nowych, a przy okazji jakis akcji lapia ich zastraszajaca liczbe.
    > Jak to jest?

    Nijak.
    Takie "łapanie" nie ma żadnego (mierzalnego) wpływu na liczbę ludzi
    jakąś-tam ilością alkoholu we krwi.

    Te wielkie liczby w prasie radio i tv to tylko demagogia i urabianie
    gruntu pod wprowadzanie coraz większej liczby zakazów.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-06-28 11:11:25
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Zalezy gdzie. Do Warszawy

    Przeprszam, zapomniałem, że w Polsce jest tylko jedno miasto.

  • 26. Data: 2011-06-28 11:52:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 11:11:25 +0200, MHM napisał(a):

    > Przeprszam, zapomniałem, że w Polsce jest tylko jedno miasto.

    Trudno, zebym pisal za wszystkich. Nie glosze prawd objawionych, tylko
    przekazuje subiektywne opinie bazujace na moim wlasnym kontekscie...

    Dlatego napisalem, ze "po kraju wole podrozowac pociagiem, wygodnie,
    bezstresowo i z
    ksiazka w rece" (podmiot domyslny "ja") :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 27. Data: 2011-06-28 16:39:15
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "MHM" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Przeprszam, zapomniałem, że w Polsce jest tylko jedno miasto.

    Miasta zaczynają się od 10 mln mieszkańców.
    2 mln mają chińskie wsie

  • 28. Data: 2011-06-28 19:28:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w
    W dniu 2011-06-28 00:21, J.F. pisze:

    >Jarek - zapraszam do miejscowości OTFINÓW pod Tarnowem. Tam jest bar
    >... ludzie się nakurwią jak świnia i wracają do domu z baru do dajmy
    >na to Pierszyc ;)
    >W lini prostej do domu 400 metrów. Drogą 700. Regularnie w piątki i
    >soboty wieczorem widuje się tam radiowóz (który za dnia *strzeże
    >porządku* w Żabnie) zaraz za winkem w lewo za drzewami.
    >Jak myślisz ? Stoją tam i szperaczem z radiowozu doświetlają drogę
    >mieszkańcom gminy, która oszczędza i latarni nie włącza ?

    No ale ja przeciez do tego pije - stoja regularnie i do tej pory
    wszystkich nie wylapali ?
    A mieszkancy jak te cioty nie wiedza ze oni tam stoja ?

    Wytlumaczen jest kilka mozliwych - stoja i lapia jednego, bo potem
    trzeba go przeciez obsluzyc, a ze komendant kazal stac i lapac to
    lapia do skutku - czyli do pierwszego.
    Stoja i sa niegrozni - miejscowi wiedza ze za 50zl mozna kupic trzezwe
    dmuchniecie. itd.
    Czy mlodziez przyjezdza w piatke, jeden nie pije ?

    J.

  • 29. Data: 2011-06-28 19:43:06
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-28 08:41, MadMan pisze:

    > A kto to jest kierowca roweru? :)

    To jest pijany rowerzysta:P

    Shrek.

  • 30. Data: 2011-06-29 07:12:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 19:43:06 +0200, Shrek napisał(a):

    > To jest pijany rowerzysta:P

    Ciekawa sprawa, bo rowerzysta to nie kierowca.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138